پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۸
اولین کتاب از ویلیام ترور ترجمه شد

«سرگشته در دنیای تور گنیف»، اولین اثر از ویلیام ترور، نویسنده ایرلندی با ترجمه الهه دهنوی به زودی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود. این کتاب در سال ۱۹۹۱ نامزد جایزه بوکر بوده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اولین کتاب از ویلیام ترور (wiliam Trevor)، نویسنده و نمایشنامه نویس ایرلندی به زودی با ترجمه الهه دهنوی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

این کتاب که «سرگشته در دنیای تورگنیف» (Reading Turgenev) نام دارد، ماجرای دختر جوانی را نقل می‌کند که در خانواده همسرش خود را غریب می‌یابد و برای فرار از ازدواجی که آن را محکوم به شکست می‌داند، تظاهر به دیوانگی می‌کند.

ویلیام ترور در سال ۱۹۲۸ در میچلستون ایرلند متولد شده است. او را یکی از فعال‌ترین نویسندگان ادبیات معاصر ایرلند می‌دانند. او در سال ۱۹۵۸ به علت فعالیت‌های ادبی خود، نشان CBE (نشان افتخار بریتانیا) را دریافت کرد و در سال ۱۹۹۹ فرهنگستان بریتانیا به پاس خدمات ادبی وی، به او جایزه David Cohn را تقدیم کرد. همچنین این نویسنده به علت جایگاه رفیعش در ادبیات در سال ۲۰۰۲ لقب شوالیه را به دست آورده است.

«سرگشته در دنیای تورگنیف» هم‌اکنون آخرین مراحل انتشار را سپری کرده است و به زودی توسط انتشارات نیلوفر به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها