سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
«چراغستان» رادیو از ادبيات پايداري می‌گوید

همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه چراغستان راديو ايران، ‌تازه‌هاي كتاب، كتابخانه‌ها و مراكز مرتبط با حوزه دفاع‌مقدس را به مخاطبان معرفي مي‌كند. بخشي از اين برنامه به كارشناسي كتاب‌هاي این حوزه اختصاص پیدا می‌کند.*

زهرا فقيه ميرزايي، سردبير برنامه چراغستان راديو ايران در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: این برنامه در دو بخش به معرفي كتاب، تازه‌هاي نشر و ديگر حوزه‌هاي مرتبط با كتاب مي‌پردازد كه موضوع برنامه‌ها با توجه به مناسبت‌ها تغيير مي‌كنند. 

فقيه ميرزايي ادامه داد: در برنامه چراغستان، بخشي که مختص به كتاب‌هاي ادبيات پايداري باشد، نداريم. اما در بخش تازه‌هاي خبر، جديدترين كتاب‌هاي این حوزه معرفي مي‌شوند.

مدير برنامه چراغستان راديو ايران افزود:  اگر وقت برنامه چراغستان بيشتر بود، آيتمي را به كتاب‌هاي ادبيات پايداري اختصاص مي‌داديم زيرا هدف ما تشويق مخاطبان به مطالعه و ترويج فرهنگ كتابخواني است.

وي گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از 31 شهريور ماه تا ششم مهر ماه 90، برنامه چراغستان راديو ايران از ساعت 23 تا 24، ‌تازه‌هاي كتاب، كتابخانه‌ها و مراكز مرتبط با حوزه دفاع‌مقدس را به مخاطبان معرفي مي‌كند. بخشي از اين برنامه به كارشناسي كتاب‌هاي ادبيات پايداري اختصاص پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط