پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
توزيع نخستين مجموعه كتاب‌هاي جشنواره «اولين كتاب من»

كارشناس فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان همدان از ثبت‌نام 220 دانش‌آموزان همداني در جشنواره «اولين كتاب من» خبر داد و گفت: نخستين مجموعه از كتاب‌هاي اين جشنواره در قالب بسته‌هاي آموزشي در ميان مدارس استان همدان در حال توزيع‌اند._

رضا رضايي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين‌كه انتشارات «تانيان»، «منادي تربيت» و معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري اداره آموزش و پرورش مناطق مختلف كشور، جشنواره «اولين كتاب من» را با هدف تربيت مولفان جوان برگزار مي‌كنند اظهار كرد: بسته‌هاي آموزشي اين جشنواره شامل يك لوح فشرده و كتابچه‌اي است كه تنها تصوير دارد. بخشي از صفحه‌هاي كتاب با هدف نوشتن دانش‌آموزان درباره موضوع تصوير ارايه شده، داراي فضاي خالي‌ و بدون متن است. دانش‌آموزان در اين قسمت‌ها بر اساس لوح فشرده‌اي كه به موضوع تصوير مربوط مي‌شود، به توليد داستان، شعر، نثر و ... مي‌پردازند.

وي با بيان اين‌كه 220 دانش‌آموزان همداني در جشنواره «اولين كتاب من» شركت و بسته‌هاي آموزشي را دريافت كرده‌اند افزود: اين دانش‌آموزان تا اوايل اسفند ماه فرصت دارند اين بسته‌هاي آموزشي را به اداره كل آموزش و پرورش اين استان ارسال كنند تا اداره نيز آن‌ها را به موسسه منادي تربيت در تهران تحويل دهند.

كارشناس فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: مراسم اختتاميه جشنواره «اولين كتاب من» فروردين ماه همزمان با روز كتاب و نوجوان به صورت سراسري برگزار مي‌‌شود. در اين مراسم از دانش‌آموزان مولف شانزده عنوان كتابي كه در اين جشنواره تاليف شده‌اند، تجليل مي‌شود و اين كتاب‌ها به نام دانش‌آموزان چاپ و منتشر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط