چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۴
روسای پیشین نمایشگاه کتاب تهران تجلیل می‌شوند

بهمن دری، رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: در آیین اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از هشت رییس نمایشگاه کتاب تهران در دوره‌های گذشته با حضور معاون اول رییس جمهور قدردانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مولود جمهوری اسلامی در کشور بوده و در راستای تبیین آرمان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شده است. توجه به این مهم باعث شده تا از افرادی که در این حوزه تلاش کرده‌اند، قدردانی شوند.

رییس بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب تهران همواره صحنه جهاد و مجاهدت در دوره‌های مختلف بوده، به طوری که این رویداد عظیم منجر به بروز یک پدیده منحصر به فرد در دنیا شده است، اضافه کرد: به همین منظور و با این نگاه باید از تلاش تمامی افرادی که در این جهاد شرکت کرده‌اند، قدردانی کرد.

دری افزود: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان آوردگاهی فرهنگی محسوب می‌شود که گستردگی فعالیت‌ها و تنوع موضوعات در آن باعث شده تا همواره مدیران موفق، پرتوان، باشهامت و شجاع از دل این مجموعه رشد کنند به همین دلیل توجه به زحمات این افراد و قدر‌شناسی از آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه کتاب تهران علاوه بر پرداختن به حوزه فرهنگ مکتوب همواره موجب ایجاد و تشکیل رویدادهای ارزنده و ارزشمند فرهنگی دیگری چون نمایشگاه‌های مطبوعات، قرآن، رسانه‌های دیجیتال و چاپ شده است. بنابراین در راستای توجه به ابعاد گوناگون نمایشگاه کتاب، ضرورت تجلیل از روسای گذشته نمایشگاه احساس می‌شود.

بهمن دری در پایان سخنانش گفت: صباح زنگنه، محمدعلی کرباسچی، احمدمسجد جامعی، علیرضا برازش، محمدعلی شعاعی، احسان‌الله حجتی و محسن پرویز، روسای ادوار گذشته نمایشگاه کتاب تهران هستند که در مراسم اختتامیه از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» تا ۲۳ اردیبهشت در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) ادامه دارد.

سایت نمایشگاه به نشانی www. tibf. ir قابل دسترس و همچنین شماره تماس ۹۰-۸۸۴۹۶۲۸۱ برای ارتباط با ستاد اطلاع‌رسانی نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها