یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
عضويت رايگان اعضاي تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي

مدير كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان نظرآباد استان البرز با اشاره به مصوبات ستاد اوقات فراغت اين شهرستان، گفت: با نهادهايي مانند كميته امداد امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي و بسيج براي عضوگيري رايگان وارد تعامل و رايزني شده‌ايم.-

ابوالفضل آزادفلاح در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: علاوه بر عضويت رايگان كارمندان دولت و خانواده‌هاي آنان تا پايان خرداد، افراد تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي نيز به عضويت رايگان كتابخانه‌هاي عمومي نظرآباد درمي‌آيند.

وي ادامه داد: همچنين بر اساس موافقت صورت گرفته با بسيج، تمام شركت‌كنندگان در ستاد اوقات فراغت با ارايه معرفي‌نامه به صورت رايگان در كتابخانه‌هاي شهرستان ثبت‌نام مي‌شوند.

آزادفلاح در بخش ديگر سخنان خود از همكاري با نيروي انتظامي نظرآباد خبر داد و اظهار كرد: در نشست با نيروي انتظامي قرار شد بسته‌هاي آموزشي «به سوي امنيت اجتماعي» نيروي انتظامي به اعضاي كتابخانه‌هاي عمومي اهدا شود.

به گفته وي، جمعيت هلال احمر نيز تمام اعضاي كتابخانه‌هاي عمومي معرفي شده از سوي نهاد را تحت پوشش آموزش رايگان كمك‌هاي اوليه قرار مي‌دهد.

مدير كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان نظرآباد با اشاره به تعامل با اداره ميراث فرهنگي و گردشگري اين شهر، عنوان كرد: اين اداره نيز متعهد شد مقدمات بازديد كتابداران و اعضاي كتابخانه‌هاي عمومي را از «تپه ازبكي» با قدمت 9 هزار ساله و فرودگاه آموزشي آزادي به عمل آورد.

آزادفلاح خاطرنشان كرد: اداره ورزش و جوانان نظرآباد نيز با 25 درصد تخفيف، خدمات باشگاهي و استخري خود را به اعضاي كتابخانه‌ها ارايه خواهد كرد.

وي با بيان اين‌كه چنين اقداماتي با هدف پربارتر كردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجويان در فصل تابستان پيش‌بيني شده‌اند، گفت: پس از شروع فصل گرما و پايان امتحانات مدارس مي‌توان از فرصت به دست‌آمده براي ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در ميان دانش‌آموزان و دانشجويان استفاده كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط