سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
امضای تفاهمنامه ايجاد نهمین شعبه كتابخانه ملي در البرز

تفاهمنامه ايجاد شعبه مركز اسناد و كتابخانه ملي در استان البرز از سوي ریيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران و استاندار البرز براي راه‌اندازي نهمین مديريت استاني سازمان اسناد به امضا رسيد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، استاندار البرز در این نشست گفت: براساس اين تفاهمنامه، طرفين موافقت كردند شعبه سازمان اسناد و كتابخانه ملي در البرز را با مشاركت يكديگر به بهره‌برداري برسانند.

عیسی فرهادی همچنین درباره تامين نيروي انساني و تجهيزات مورد نياز محل مذكور قول مساعد داد و البرز را از استان‌هاي فرهنگي و ديني کشور دانست.

وي افزود: نگهداري و اطلاع‌رساني تمام اسناد به استان، برگزاري بزرگداشت‌ها و همايش‌هاي علمي و فرهنگي، ايجاد مخازن کتابخانه‌اي و همکاري در اعتلاي فرهنگ ديني و ملي کشور و استان، از مهم‌ترين وظايف مديريت اسناد وکتابخانه ملي در استان البرز است.

اسحاق صلاحی، ریيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران نیز در این نشست، اعلام کرد كه تا پايان سال 92 مديريت استاني اسناد و کتابخانه‌هاي ملي جمهوري اسلامي ايران در همه استان‌هاي کشور راه‌اندازي مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط