سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
عضویت رایگان فرهنگیان بازنشسته چهارمحال و بختیاری در کتابخانه‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری از عضویت رایگان فرهنگیان بازنشسته این استان در کتابخانه‌های عمومی خبر داد.-

بهروز صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این اقدام در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه در حوزه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، امری ضروری است و برای رفع این نیاز باید در اولویت برنامه‌های هدفمند این دستگاه قرار گیرد.

صادقی اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه کتابخوانی گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با تدوین روند مطالعه مفید برای دانش‌آموزان، معرفی کتاب متناسب با سن و نیاز دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات کتابخوانی، تاثیرگذارترین نهاد در توسعه فرهنگ مطالعه مفید باشد.

به گفته وی، عضویت نیم بهای دانش‌آموزان و فرهنگیان در کتابخانه‌های عمومی در ایام ویژه، عضویت رایگان فرهنگیان بازنشسته و عضویت تمام دانش‌آموزان با مبلغ یک هزارو پانصد تومان، برخی از این اقداماتند.

صادقی اظهار کرد:‌ بازدیدهای دوره‌ای دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها و ارایه سیر مطالعه مفید ویژه دانش‌آموزان، از دیگر موارد مطرح شده با مدیر اداره آموزش و پرورش استان بود که به زودی در قالب تفاهمنامه‌ای به امضای طرفین خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط