شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ درصد در بهشهر

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر مازندران از برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ درصد به همین مناسبت در مرکز شهر برگزار می‌شود.-

علی ذبیح‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع ۲۲ بهمن در همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان از جمله برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

ذبیح‌پور افزود: همچنین برپایی نمایشگاهی بزرگ در مرکز شهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، از دیگر برنامه‌های این دهه است. در این نمایشگاه که طی دهه فجر برپا خواهد شد، تخفیف ۴۰ درصدی به بازدیدکنندگان تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند صبح و بعدازظهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی به افتتاح یک کتابخانه مشارکتی هم اشاره کرد و گفت: این کتابخانه مشارکتی که ۱۲۰ متر مساحت دارد، در یکی از زندان‌ها طی دهه فجر شروع به کار خواهد کرد. همچنین راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در زندان‌های شهرستان بهشهر در روزهای دهه فجر از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های این شهرستان خواهد بود.

مسوول کتابخانه‌های شهرستان بهشهر در پایان گفت: مسابقات کتابخوانی در سطوح مختلف نیز در این ایام برگزار می‌شوند و جوایزی نیز به رسم یادبود به برندگان تعلق خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط