شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۲
بررسي آثار «اكبر رادي» در فرهنگستان هنر

نشست تخصصي – پژوهشي تحليل و بررسي آثار و انديشه‌هاي «اكبر رادي»، نمايشنامه‌نويس نامي معاصر كشور، دوم اسفند در فرهنگستان هنر برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي فرهنگستان هنر، اين نشست توسط مركز پ‍ژوهشي نقش جهان فرهنگستان هنر و با همكاري موسسه فرهنگي و هنري آسمان و گروه تخصصي نمايش و ادبيات نمايشي، دوم اسفند در مركز هنرپژوهي نقش جهان ازساعت ‪ ۱۶:۳۰‬تا ‪ ۱۸:۳۰‬ برگزار مي شود.

درنشست تحليل و بررسي آثار و انديشه‌هاي «اكبر رادي»، جمعي از مسئولان و متوليان فرهنگ و چهره‌هاي فرهيخته و شاخص ادبي و هنري كشور حضور خواهند داشت.

در اين نشست سخنراناني چون دكتر «قطب‌الدين صادقي»، دكتر«بهزاد قادري»، «صدرالدين شجره»، دكتر «عطاء‌الله كوپال» و «هادي مرزبان» با ارائه مقاله به تحليل و بررسي شخصيت، آثار و افكار استاد «اكبر رادي» به عنوان يك نويسنده حرفه‌اي با دغدغه‌هاي اجتماعي - انتقادي مي‌پردازند.

«اکبر رادی»، نمایشنامه‌نویس و خالق آثاری چون «روزنه آبی»، «مرگ در پاییز»، «آهسته با گل‌سرخ» و «هاملت با سالاد فصل» كه مدتي از بيماري سرطان رنج مي‌برد، چهارشنبه، 5 دی سال جاري درگذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط