سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
هاتف با 10 کتاب جدید دینی در نمایشگاه تهران

چهار انتشارات به نام‌های استوار، هاتف، بارش و راز توکل تحت سرپرستی نشر هاتف با 10 عنوان کتاب جدید حوزه دینی و مذهب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کنند.-

جواد استوار، مدیر‌مسوول انتشارات استوار، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال با 80 عنوان کتاب مذهبی در زمینه‌های تاریخ اسلام و ادبیات مذهبی و ... در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهیم داشت که از این تعداد، 10 عنوان آن جدید و در همین یکی دو ماهه اخیر به چاپ رسیده‌اند. 

وی در معرفی برخی از جدیدترین آثار این گروه انتشاراتی برای ارایه در نمایشگاه بین‌المللی گفت: کتاب‌های صحیفه مهدویه اثر سید‌مرتضی مجتهدی سیستانی، صحیفه سجادیه، رساله آیت‌الله سیستانی، اسرار آل‌محمد(ص)، تعبیر خواب و دو اثر از احمد نظامی به نام‌های «باز این چه شورش است که در جان واژه‌هاست» و «خدا را نقاشی کن» از آثاری‌اند که به تازگی از سوی گروه انتشاراتی هاتف به چاپ رسیده‌اند و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهند شد. 

مدیر‌مسوول انتشارات استوار با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه ناشران کشورمان، خواستار  انجام حرکتی اساسی برای نجات ناشران از این وضعیت شد و عنوان کرد: همه پرداخت‌های ما نقدی است و ما باید پول کاغذ و چاپخانه را نقدی پرداخت کنیم، در حالی که فروشمان ضعیف است. به نظر من، حوزه نشر از اصل و پایه باید اصلاح شود و در شرایط موجود، برگزاری نمایشگاه به تنهایی کافی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط