سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
پرمخاطب‌ترين كتاب‌هاي انتشارات كتابخانه مجلس، آثار ديواني و تاريخي هستند

نيكي ايوبي زاده، مدير انتشارات كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي گفت: در بخش كتاب‌هاي كاغذي آثار ديوان و تاريخي بيشترين فروش را دارند و لوح‌هاي فشرده «بررسي‌هاي تاريخي» و «مشروح مذاكرات» هرسال پرمخاطب است.-

ايوبي زاده در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: انتشارات كتابخانه مجلس شوراي اسلامي امسال 320 عنوان كتاب در زمينه‌هاي فقه، اخلاق، ادبيات، دين، فلسفه و حكمت را به نمايشگاه كتاب بيست و ششم آورده است.

وي افزود: امسال در غرفه كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي علاوه بر كتابخانه، مركز پژوهش‌ها، دفتر تحقيقات قم و روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي نيز حضور دارند كه همه اين مراكز آثار علمي خود را در نمايشگاه كتاب، عرضه كردند.

مدير انتشارات كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: 10 عنوان كتاب براي نخستين بار در نمايشگاه كتاب بيست و ششم عرضه شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به « فهرست‌نويسي نسخه‌هاي خطي مجلس» كه از سوي محمود نظري و سيد جعفر اشكوري گردآوري شده است، اشاره كرد.

وي درباره خريد آثار براي كتابخانه مجلس شوراي اسلامي گفت: كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي در چارچوب سياستگذاري‌هاي مجلس شوراي اسلامي به خريد كتاب‌هاي علوم انساني براي تجهيز كتابخانه اين نهاد اقدام مي‌كند.

ايوبي زاده با اشاره به تغيير مكان غرفه كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال با توجه به جابه‌جايي مكان، پيدا كردن غرفه اين مركز براي مخاطبان سخت شده و بهتر است غرفه‌هاي مراكز تخصصي و بزرگ در مكان ثابتي باشند تا مراجعان به آن‌‌ها دسترسي داشته باشند.

مدير انتشارات كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي درباره فروش كتاب در اين غرفه گفت: كتاب‌هاي اين انتشارات با 20 درصد تخفيف عرضه مي‌شوند و امسال با توجه به افزايش كلي بهاي كتاب، صعود قيمت نداشتيم.

وي درباره پر‌فروش‌ترين كتاب‌هاي اين انتشارات گفت: كتاب «مهره‌هاي سلطنتي» سال گذشته با استقبال خوبي روبه‌رو شد و امسال كتاب « دانشنامه مهر و حكاكي» كه شرحي بر كاربرد و تاريخچه مهر و حكاكي در ايران است ازطريق بنر‌‌هاي تبليغاتي، در نمايشگاه كتاب بيست و ششم معرفي شده است.

ايوبي زاده افزود: اين كتاب در 800 صفحه با قطع رحلي از سوي جواد جدي تاليف شده كه تا چند ماه ديگر وارد بازار كتاب مي شود و به نظر مي‌رسد جزء آثار پرمخاطب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط