یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
اعطای گواهی حضور در كارگاه‌های تخصصی در نمايشگاه بين المللی قرآن

دبير اجرايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم اظهار كرد: در كارگاه‌های تخصصی و كرسی‌های آزادانديشی كه در طول برپايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن برگزار خواهد شد، گواهی حضور به شركت‌كنندگان اعطا می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، نويد نظری، دبير اجرايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در نمايشگاه بين‌المللی قرآن، اظهار كرد: طی سال‌های گذشته بين 400 تا 500 نشست تخصصی با موضوعات مختلف آموزشی، پژوهشی و ... با محوريت قرآن كريم از سوی بخش‌های مختلف نمايشگاه بين‌المللی قرآن برگزار می‌شدند كه بیشتر اين نشست‌ها در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن با تغيير كاربردی رو‌به‌رو می‌شوند.

دبير اجرايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن با بيان اين‌كه نشست‌های بيست و يكمين نمايشگاه قرآن در چند سطح برگزار می‌شود، گفت: برخی از نشست‌ها با حضور شخصيت‌های علمی كشور مانند حجت‌الاسلام پناهيان برگزار می‌شود و مخاطبان تمايل زيادی برای حضور در این جلسات دارند. ما امسال در طول نمايشگاه چنین نشست‌هایی را برگزار می‌كنيم و ساير نشست‌ها با تغيير كاربردی همراه خواهند بود.

وی ادامه داد: با توجه به كثرت موضوعات نمايشگاه و تنوع مخاطبان و استادان، بیشتر نشست‌های بخش‌های دانشگاهی، آموزش و پژوهش در قالب كارگا‌ه‌های آموزشی و كرسی‌های آزادانديشی برگزار و مخاطبان تخصصی برای حضور در اين نشست‌ها دعوت می‌شوند.

نظری با يادآوری اين‌كه 20 درصد از نشست‌های بيست و يكمين نمايشگاه قرآن با حضور استادان صاحب‌نام كشور برگزار می‌شود، افزود: حدود 30 درصد نشست‌های نمايشگاه قرآن در قالب ميز گفت‌وگو و بحث و 40 تا 50 درصد نشست‌ها هم در قالب كارگاه‌های تخصصی و در يک فضای چالشی برگزار می‌شوند.

وی اظهار كرد: همچنین در تلاشيم پس از برگزاری كارگا‌ه‌های تخصصی و كرسی‌های آزادانديشی كه با حضور مخاطبان تخصصی هر بخش برگزار می‌شود، گواهی شركت در كارگاه را هم به شركت‌كنندگان اعطا كنيم.

نظری در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اين‌كه مستندات و مكتوبات مربوط به نشست‌های تخصصی نمايشگاه بيستم قرآن را طبقه‌بندی كرده‌ايم، گفت: در تلاشيم اين مستندات و مكتوبات را در نمايشگاه بيست و يكم قرآن به دست مخاطبان تخصصی خود برسانيم تا مورد استفاده مخاطبان قرار گيرد.

دبير اجرايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن در پایان عنوان كرد: پس از برگزاری بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن تلاش می‌كنيم تا خروجی نشست‌ها، كارگاه‌های آموزشی و كرسی‌های آزادانديشی اين نمايشگاه را هم طی يک ماه آماده و به علاقه‌مندان و مخاطبان تخصصی عرضه كنيم. 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 14 تیر‌ماه به مدت یک ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط