دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
عرضه 150 عنوان کتاب ورزشی در نمایشگاه‌ استانی آذربایجان غربی

مدیرمسوول نشر علم و حرکت از ارایه آثار این نشر در نمایشگاه استانی کتاب در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت‌: در این دوره از نمایشگاه استانی 150 عنوان کتاب را از انتشارات علم و حرکت، فرزین و سایر ناشران ارایه کرده‌ایم./

روبن شاهوردیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: هدف از حضور نشر علم و حرکت در این دوره از نمایشگاه‌های استانی، عرضه ارزان کتاب‌های ورزشی به دانشجویان و ارایه گسترده آثار این نشر در فرصت مغتنم برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب است.

وی ادامه داد: همچنین ما در این نمایشگاه‌ها با مخاطبان استانی آشنا می‌شویم و می‌کوشیم از نظرات آن‌ها در تولید کتاب‌های ورزشی بر اساس نیازسنجی جغرافیایی بهره ببریم.

مدیرمسوول نشر علم و حرکت با بیان این‌که « نمایشگاه استانی ارومیه روزهای نخستین برپایی خود را تجربه می‌کند و به همین دلیل تاکنون استقبال مطلوبی از آن نشده است» گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های ورزشی عمومی را با رویکرد علمی عرضه کرده‌ایم تا همه مخاطبان و علاقه‌مندان به ورزش بتوانند از محتوای آن‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه‌ استانی بعدی در شهر‌ تبریز برگزار خواهد شد، درباره میزان استقبال کتابخوانان از نمایشگاه‌های استانی کتاب بیان کرد: همواره استقبال از نمایشگاه‌ استانی کتاب در استان‌های کرمان و شیراز کم‌‌نظیر بوده است. همچنین در نمایشگاه‌هایی که در استان‌های غربی ایران برپا می‌شوند، انتظار می‌رود استقبال از کتاب‌های ورزشی مطلوب باشد، زیرا بسیاری از ورزشکاران نامی ایران از این منطقه برخاسته‌اند.

وی با ابراز ناخرسندی از سیستم توزیع کتاب در استان‌های مختلف عنوان کرد: امیدوارم نمایشگاه‌های استانی فرصتی مناسب برای ارایه کتاب به‌ویژه آثار ورزشی به مخاطبان باشند و علاقه‌مندان نیز آثار مورد نظر خود را در این نمایشگاه‌ها به سهولت تهیه کنند.

نمایشگاه استانی کتاب در ارومیه از شنبه(30 شهریورماه) برپا شده است و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط