شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
حتمی در انتظار کاهش قیمت‌ها است

مدیر مسوول نشر علوم ورزشی حتمی از کاهش روند تولید کتاب ورزش در این انتشارات و انتظار برای پایین آمدن قیمت‌ها خبر داد.-

رضا حتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: مدتی بود که قیمت‌ها در حوزه چاپ و نشر روندی صعودی داشت و این موضوع باعث شده بود تا بسیاری از ناشران از جمله نشر حتمی قدری در تولید و انتشار کتاب محتاط عمل کنند. در وضعیت کنونی نیز اغلب صنوف از جمله ناشران انتظار دارند که قیمت‌ها کاهش یابد و به همین دلیل بار دیگر قدری تولید و انتشار کتاب را با تاخیر انجام می‌دهند. نشر علوم ورزشی حتمی هم مستثنی نیست و طی یکی دو ماه آینده تولید کتاب را نسبت به گذشته با سرعت کمتری انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به این‌که یکی از کتاب‌های این نشر به نام «سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی» اثر امیر شمس به تازگی بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی به عنوان اثر شایسته تقدیر بخش ترجمه گروه علوم انسانی و اجتماعی معرفی شد، اظهار کرد: انتخاب این کتاب همراه با سایر موفقیت‌های به دست‌آمده در این نشر، انگیزه ما را برای فعالیت در حوزه کتاب ورزشی و تربیت بدنی دوچندان کرد اما وقتی توجهی از سوی مسوولان مربوطه صورت نگرفت، ناخودآگاه این انگیزه هم تا اندازه‌ای از بین رفت. واقعیت این است که اهل قلم ورزشی هم برای فعالیت در این حوزه نیاز به تشویق و حمایت مسوولان دارند.

حتمی در پاسخ به این سوال که «پس از برگزیده شدن کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی در بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی انتظار داشتید چه حمایتی از شما صورت بگیرد؟» گفت: کمترین انتظار این بود که تعدادی از این کتاب از سوی مسوولان به ویژه مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری شود که متاسفانه این‌گونه نشد.

مدیر مسوول نشر علوم ورزشی حتمی در پایان گفت: با وجود وضع فعلی بازار نشر، در آینده نزدیک اخبار خوبی از انتشار کتاب‌های جدید این انتشارات را به علاقه‌مندان حوزه تربیت بدنی و ورزش خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط