سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵
انتشار «گزيده‌هاي موضوعي نهج‌البلاغه» به 4 زبان

مدير فروش بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه از انتشار دو كتاب تازه از سوي اين بنياد در آينده نزديك خبر داد و گفت: ترجمه انگليسي «گزيده‌هاي موضوعي نهج‌البلاغه» يكي از اين آثار است. همچنين انتشار برگردان‌هاي فرانسوي، ايتاليايي و روسي آن نيز در دستور كار قرار دارد.\

محمد صفري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به ترجمه انگليسي «گزيده‌هاي موضوعي از نهج‌البلاغه» اشاره كرد و گفت: آثاري كه بنياد به زبان‌هاي ديگر منتشر مي‌كند، توسط رايزني‌هاي فرهنگي كشورهاي مرتبط و همچنين مراكز بين‌المللي طرف قرارداد در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرند.

وي افزود: پيش از اين، دوره فارسي اين اثر با استقبال خوب بازديدكنندگان در نمايشگاه پيشين نمايشگاه كتاب روبه‌رو شد. در اين اثر خطبه‌ها و جملات و نامه‌هاي مرتبط با هريك از موضوعات تعيين شده نظير توحيد، گردآوري شده‌اند.

صفري مجموعه مقالات چهارده كنگره داخلي و بين‌المللي نهج‌البلاغه با عنوان «كاوشي در نهج‌البلاغه» را ديگر اثر تازه اين انتشارات معرفي كرد و گفت: اين مقالات به كنگره‌هايي مربوط مي‌شود كه از سال 1360 تاكنون از سوي بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه برگزار شده است.

وي به انتشار مقالات هر يك از كنگره‌ها به‌صورت كتاب در سال‌هاي گذشته و پس از برگزاري آنها اشاره كرد و گفت: تمامي مقالات اين كنگره‌ها در كتاب «كاوشي در نهج‌البلاغه» بازبيني و اصلاح شده‌اند. 

مدير فروش بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه از تجديد چاپ كتاب «انسان كامل از ديدگاه نهج‌البلاغه» پس از حدود ده سال خبر داد و گفت: اين كتاب يكي از آثار ارزشمند آيت‌الله حسن‌زاده آملي است كه در ويرايش و چاپ تازه‌اي ارايه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط