جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
نمایشگاه کتاب تهران نسبت به نمایشگاه‌های دیگر کارکرد بهتری دارد/ تاریخ ایران پس از انقلاب تکمیل می‌شود

جواد منصوری، دیپلمات ایرانی گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1363 برگزار شد ولی این نمایشگاه در حال حاضر از بسیاری از کشورهای دیگر شهرت بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا جواد منصوری، اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در غرفه ایبنا به سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نظر من با توجه به نمایشگاه‌هایی که در کشورهای دیگر دیدم، کارکرد بهتری دارد. بخش عمومی، بخش کودک و نوجوان، بخش دانشگاهی، بخش بین‌الملل و… باعث شده این نمایشگاه پربار باشد.

وی افزود: اولین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۳ برگزار شد ولی این نمایشگاه در حال حاضر از بسیاری از نمایشگاه‌های کشورهای دیگر شهرت بیشتری دارد.

این تاریخ‌نگار ایران معاصر به اثری که در دست نگارش دارد نیز اشاره کرد و گفت: من مشغول نوشتن تاریخ تحولات بعد از انقلاب هستم. ۸ جلد تاریخ ایران پس از انقلاب چاپ شده است و در حال تکمیل مابقی هستم. حسن این کتاب در این است که تمرکز آن بر روی سازمان سیا است. کتاب دارای نکات ارزشمندی است که به یاری خدا در آینده این کتاب تکمیل شود و زمینه‌های ارزشی این کتاب افزایش پیدا کند. این مجموعه از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها