به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ چاپ دوم کتاب «پادکستینگ» تألیف دانیل هانت با ترجمۀ محمود کربلاییاحمد از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.
در مورد «پادکستینگ» بهندرت میتوان نوشتهای یافت که در آن از رادیو صحبتی به میان نیامده باشد. شاید تنها وجه تشابه پادکست با رادیو فراهمآوردن اطلاعات ارزشمند و انتقال آن به مخاطب توسط منابع صوتی باشد، اما وجوه افتراق و نبود تشابه این دو به اندازهای است که خلاف اظهار برخی از صاحبنظران، به زحمت بتوان پادکست را تهدیدی برای رادیو بهشمار آورد. رقابت با رادیو نیازمند پرورش رقبایی سرسخت است که با برخورداری از استعداد و شایستگیهای لازم و بروز و ظهور خلاقیتهای خود بتوانند در این فضای مناسب به فعالیت بپردازند. در کشور ما پادکست برای بسیاری از این علاقهمندان مدیوم اصلی نیست و بنا بهدلایل عدیده چندان با این فضا مأنوس نیستند. از جانب دیگر صرفنظر از یکی دو عنوان کتاب ترجمهشده و مقالات پراکنده در اینترنت، تلاش دیگری در جهت شناساندن بیشتر این پدیده صورت نپذیرفته است. مطالب این کتاب اساساً چگونگی بازاریابی و نحوۀ درآمدزایی از محل پادکست را به شما آموزش میدهد.
چاپ نخست این کتاب در ۱۹۰ صفحۀ رقعی، شمارگان ۲۰۰ نسخه و با قیمت ۱۸۶.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.
نظر شما