چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
ادبیات، کودکان را در یک شب فوتبالی به دور خود جمع کرد

هرمزگان - دبیر محفل «ادبی آفتاب» بندرعباس گفت: ادبیات، کودکان را در یک شب فوتبالی به دور خود جمع کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، امیرحسین والا با اشاره به برگزاری حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: علی رغم همه جذابیت‌های فوتبال اما ادبیات با جذابیت‌های شگفت‌انگیزش، کودکان را در یک شب فوتبالی پرشورتر و شاداب‌تر از همیشه به دور خود جمع کرد.

وی در ادامه افزود: در نخستین سه‌شنبه خردادماه، کوپه‌های قطار شعر محفل «ادبی آفتاب» بندرعباس مثل همیشه در شامگاه فوتبالی که فکر نمی‌کردیم استقبال قابل توجهی شده باشد با استقبال چشمگیر، با کمبود جا مواجه شدیم.

این شاعر و نویسنده حوزه کودک اضافه کرد: در بخش مهمی از این نشست کودکان با ادبیات، اعضای محفل کامل کردن کلام یکدیگر و اتصال جملات برای تشکیل یک مفهوم واحد در حوزه ادبیات را تمرین کردند.

این ناشر کتاب کودک با اذعان به تاثیر ادبیات در ساخت صحیح آینده کودکان گفت: مساعدت از شعر برای ایجاد خلاقیت، پرورش ذهن پرسشگر و همچنین توسعه شخصیت کودکان، موضوع ارزشمندی است که خانواده‌ها به آن اهتمام دارند و کودکان نیز مشتاقانه همراهی می‌کنند.

والا در ادامه گفت: بخش دیگر برنامه به خوانش کتاب، شعرخوانی و صحبت در خصوص اهمیت مطالعه و انتخاب کتاب‌های خوب اختصاص داشت.

دبیر محفل «ادبی آفتاب» بندرعباس در پایان اعلام کرد: هفته آینده با توجه به تعطیلی کتابخانه‌ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، این نشست برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایبنا، نشست‌های محفل «ادبی آفتاب» سه‌شنبه شب‌های هر هفته در سالن مطالعات کودکان و نوجوانان کتابخانه سید احمد خمینی بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها