چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
خیر کتاب و مروج کتاب و کتابخوانی هرمزگان دست پُر به شهر زیارتعلی آمد

هرمزگان - مسئول کتابخانه عمومی علامه حلّی شهر زیارتعلی گفت: خیر کتاب و مروج کتاب و کتابخوانی هرمزگان دست پُر به شهر زیارتعلی آمد.

کبری بادرک نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از اهدای کتاب توسط خیر اهدای کتاب خبر داد و بیان کرد: فرهاد یوسفی نسب، ۷۷ جلد کتاب به کتابخانه علامه حلّی اهدا کرد.

وی افزود: کتاب‌های اهدا شده شامل ۴۴ کتاب کودک و کتاب‌های پرمخاطب روانشناسی و تعدادی کتاب از نویسندگان بومی بود.

مسئول کتابخانه عمومی علامه حلّی شهر زیارتعلی ضمن قدردانی از این خیر حوزه کتاب گفت: مادر کافی، قوانین کاریزما، دوباره والد خودت باش، افتاده باش اما نه از دماغ فیل، خود شیفته‌ای که می‌شناسی، همه هستی در درون شماست، تحلیل رفتار متقابل، الماس‌های خودباوری، خویشتن جدید، بهشت یا جهنم انتخاب با شماست، مشکلات را شکلات کنید، به دنیا آمده‌ایم تا آن را تغییر دهیم، مثل زرافه باش یک سر و گردن از بقیه بالاتر، خویشتن جدید، شما یک جوجه اردک زشت نیستید و … بخشی از این کتاب‌های ارزشمند و مخاطب پسند هستند.

این کتابدار هرمزگانی ادامه داد: این اتفاق پسندیده با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و اشتیاق شخصی فرهاد یوسفی نسب در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی شدن بخش روانشناسی موفقیت و با توجه به تقاضای مراجعان صورت پذیرفت و کتاب‌های روانشناسی موفقیت در اولویت اهدا قرار گرفت.

بادرک نیا عنوان کرد: این مروج اهدای کتاب در استان هرمزگان اعتقاد دارد، اهدای کتاب در جامعه باید به یک فرهنگ غالب و اجتماعی تبدیل شود و ضرورت دارد اهالی فرهنگ و رسانه تمام تلاش خود را در راستای همگانی کردن فرهنگ اهدای کتاب در سطح جامعه به کار ببرند و اهدای کتاب را جزو وظایف خود بدانند تا این وسیله معرفت و دانایی در دسترس همه باشد.

به گزارش ایبنا، فرهاد یوسفی نسب یک کارمند بازنشسته و دوستدار کتاب است که برای اهدای کتاب از ۴۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس در شهرستان جاسک تا ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز استان در شهرستان بستک و شهر تخت، دهستان ایسین، دهستان سرخون، شهرفین، کَهتِک، جناح بستک، بندر لنگه و بخش رودخانه سفر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها