یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
برگزاری مراسم بزرگداشت «زرویی نصرآباد» طنزپرداز یزدی

یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در بازدید از کتابخانه عمومی نصرآباد از برگزاری مراسم بزرگداشت زرویی نصرآباد، شاعر طنزپرداز یزدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، احسان عابدی پیش از ظهر امروز در بازدید از کتابخانه عمومی نصرآباد گفت: عدالت فرهنگی به عنوان یکی از اولویت‌های دولت شهید رئیسی بود و ما نیز سعی کردیم در این مسیر گام‌های اساسی برداریم.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها و تمرکز زدایی به عنوان برنامه اجرایی ما در این مسیر بود و رویدادهای مختلفی نیز در سراسر استان اجرا کردیم.

عابدی بیان کرد: گرامیداشت مفاخر استانی و شهرستانی نیز به عنوان یکی دیگر از اقدامات ما در استان بود که خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی شاهد برگزاری چنین مراسمی بودیم.

وی ادامه داد: یکی از مفاخر استان ما استاد زرویی نصرآباد است که در حوزه ادبیات و شعر طنز به خوبی در سطح کشور شناخته شده و امیدواریم بتوانیم به زودی مراسم بزرگداشت وی را برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری اهالی و مسئولان نصرآباد و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت شاهد برگزار برنامه خوبی در این زمینه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت و بخشدار مرکزی شهرستان تفت نیز از حسینیه بزرگ نصرآباد و کتابخانه عمومی نصرآباد بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط