یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
تخصیص بیش از ۱۱ میلیارد تومان در حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی یزد

یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از تخصیص بیش از ۱۱ میلیارد تومان در حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی استان در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: قرآن برنامه جامع خداوند برای زندگی سالم و معنوی انسان هاست و هرچقدر مفاهیم نورانی قرآن بیشتر در جامعه نشر و ترویج یابد، سلامت معنوی جامعه تضمین می‌شود.

وی ضمن تقدیر از رویکرد قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دولت سیزدهم و حمایت‌های مادی و معنوی از برنامه‌های قرآنی اظهار داشت: در دولت سیزدهم شاهد توجه مدیران استانی به حوزه قرآن بودیم و این رویکرد باید همچنان تداوم یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد طرح بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم را طرحی ماندگار و با برکت توصیف کرد و افزود: این طرح که از استان یزد شروع شد و اکنون به عنوان یک طرح قرآنی در سرتاسر کشور اجرا می‌شود، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ثمرات خود را در آینده نشان خواهد داد و مسیر تربیت حافظان قرآن در استان و کشور را هموار خواهد کرد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این نشست ضمن تبیین فعالیت‌های قرآنی در دولت سیزدهم به تخصیص بیش از ۱۱ میلیارد تومان به حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی استان در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: نگاه ما به قرآن، ویترینی نیست و با جدیت در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام کردیم و امروز بعد از گذشت بیش از ۲ سال، کارنامه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد قابل دفاع است.

وی همچنین از اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به فعالان قرآنی خبر داد و گفت: یکی از رویکردهای قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دولت سیزدهم، حمایت از مربیان و فعالان قرآنی است که بتوانند در این مسیر فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط