چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کتاب «تئاتر مالتی مدیا» منتشر شد

کتاب «تئاتر مالتی مدیا» نوشته بنفشه اعرابی، به همت انتشارات بازتاب نگار در نوبت اول ۱۴۰۳ به بازار عرضه شده است. این اثر با قیمت ۱۸۷ هزار تومان و در ۲۵۰ صفحه منتشر شده و به بررسی دقیق و جامع تئاتر مالتی مدیا می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «تئاتر مالتی مدیا» نوشته بنفشه اعرابی، به همت انتشارات بازتاب نگار در نوبت اول ۱۴۰۳ به بازار عرضه شده است. این اثر با قیمت ۱۸۷ هزار تومان و در ۲۵۰ صفحه منتشر شده و به بررسی دقیق و جامع تئاتر مالتی مدیا می‌پردازد.

کتاب «تئاتر مالتی مدیا» به‌ویژه برای خوانندگانی که به تحولات جدید در عرصه هنر و تاثیرات فناوری‌های نوین بر آن علاقه‌مند هستند، منبعی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

در بخشی از این کتاب نوشته شده: «در جهانی که امروز به‌طور گسترده‌ای تحت تاثیر فضای سایبرنتیک و رسانه‌های گوناگون قرار دارد، هنر نیز از این تحولات بی‌بهره نمانده است. رسانه‌ها با شتاب در حال دگرگونی هستند و این تغییرات به طور مستقیم و غیرمستقیم بر روی هنر، به‌ویژه تئاتر، تاثیر گذاشته‌اند. تئاتر معاصر، با وجود احترام به تکنیک‌های کهن و کلاسیک خود، دیگر نمی‌تواند تنها به آن‌ها محدود بماند و برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبی که تحت سیطره این فضای رسانه‌ای قرار دارد، ناچار به انتخاب زبانی جدید و متفاوت است. کتاب «تئاتر مالتی مدیا» به همین مسأله می‌پردازد و نشان می‌دهد چگونه تئاتر امروز از قواعد پیشین خود بهره می‌برد و آن‌ها را در قالبی نوین و نوآورانه به کار می‌گیرد.»

این کتاب از سوی پژوهشگران و علاقه‌مندان به تئاتر معاصر مورد توجه قرار گرفته و به دلیل رویکرد نوین و کاربردی‌اش، به عنوان یکی از منابع مهم برای درک و بررسی تحولات جدید در عرصه تئاتر شناخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها