شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
شاعران و گروه‌های سرود خراسان جنوبی در ویژه برنامه‌های مقاومت سیمای بیرجند حضور یافتند

بیرجند-شاعران برجسته استانی و گروه‌های سرود در ویژه برنامه‌های مقاومت صدا و سیما حضور دارند تا آثار حماسی خود را به سمع و نظر ببیندگان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) خراسان جنوبی، شعر پایداری از دیرباز به عنوان یکی از صادق ترین و بی پرواترین زبان ها در بیان انتقادات و جریان سازی مفاهیمی همچون بیداری، آزادی، عدالت، مقاومت، ایثار، ترویج فضائل اخلاقی، رواج حکمت و معرفت بوده است. در حقیقت گفتمان سازی همواره از وظایف اصلی شاعر به حساب می آید.

آینه دار مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی در این رابطه گفت: در خراسان جنوبی پس از آغاز تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله، جمعی از یاران و شهادت مردم مظلوم و بی‌دفاع لبنان شد، برنامه‌ها و فضای استانی در جهت این رخداد منعطف شدند و ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی با رویکرد تبیینی، تحلیلی و آگاهی بخشی به مردم جانمایی شدند.

وی افزود: روزانه شاعران برجسته استانی حوزه مقاومت و ۲ گروه سرود در استودیوهای صدا و سیمای خراسان جنوبی حضور می یابند و صدای مقاومت مردم فلسطین می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها