سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
هتل های قشم ۵ ستاره + آدرس، امکانات و عکس

اگر قصد رزرو هتل قشم را دارید و می‌خواهید در هتل های قشم ۵ ستاره اقامت داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا قشم یکی از محبوب‌ترین جزایر جنوبی کشور است که به لطف طبیعت شگفت‌انگیزش از آن به عنوان «جزایر عجایب هفتگانه» یاد می‌کنند. از این رو مسافران زیادی به خصوص در نیمه دوم سال که هوای قشم متعادل‌تر می‌شود به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. اگر قصد رزرو هتل قشم را دارید و می‌خواهید در هتل های قشم ۵ ستاره اقامت داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

اگرچه در قشم هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی وجود دارد، اما وقتی بحث هتل های قشم ۵ ستاره وسط می‌آید، تنها یک هتل فعال است که می‌توان به آن رجوع کرد. با اینکه هتل‌های ۵ ستاره دیگری نیز در جزیره در حال احداث هستند؛ اما در حال حاضر هتل آراکتا قشم را می‌توان تنها هتل ۵ ستاره این جزیره دانست.

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم نخستین هتل ۵ ستاره جزیره است که در مهر سال ۱۴۰۲ در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نوساز یکی از بهترین هتل های قشم با اتاق‌هایی نسبتاً بزرگ و دلباز است که امکانات و خدمات خوبی را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است.

هتل آراکتا قشم موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل ۵ ستاره دسترسی آسانی به بازار قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها، مجتمع سیتی سنتر، مرکز خرید خلیج‌فارس، دره ستارگان و سایر جاذبه‌های گردشگری جزیره دارد.

آدرس هتل: قشم، شهرک سام و زال، بلوار پیامبر اعظم

هتل های قشم ۵ ستاره + آدرس، امکانات و عکس

امکانات هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم مکانی مناسب برای اقامتی رویایی در جزیره است. در این هتل امکانات متعددی برای اقامتی آرام برای مسافران در نظر گرفته شده تا بتوانند چند روزی را به دور از شلوغی و سر و صدا استراحت کنند. برای آشنایی با برخی از امکانات هتل مجلل آراکتا قشم نگاهی به لیست زیر بیندازید.

سالن کنفرانس

اجاره دوچرخه

کلوپ ورزش‌های آبی

خدمات ترانسفر فرودگاهی

پارکینگ

اینترنت رایگان

آسانسور

عابر بانک

آرایشگاه مردانه و زنانه

روم سرویس

خدمات لاندری

خدمات پزشکی

پذیرش ۲۴ ساعته

خدمات تور

صرافی

آژانس مسافرتی

خدمات باربری

خدمات ماساژ

اتاق مهمانی و جلسات کاری

آلاچیق در محوطه سبز هتل

غرفه و فروشگاه

اتاق های هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم جزو لوکس‌ترین هتل های قشم ۵ ستاره است که ۹۵ واحد اقامتی را در ساختمان ۳ طبقه خود جای داده است. واحدهای این مجموعه اقامتی با امکاناتی مدرن و پیشرفته چیدمان شده‌اند و فضایی دلنشین و امروزی دارند.

اتاق‌های هتل آراکتا قشم شامل اتاق‌های دبل استاندارد، دبل کینگ، دبل کینگ تراس‌دار، اتاق‌های توئین، تریپل و کانکت می‌شود. سوئیت‌های جونیور و رویال از دیگر واحدهای این هتل مجلل است که یک خواب دارند و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند.

از امکانات واحدهای اقامتی هتل آراکتا قشم می‌توان به تلفن، تخت‌خواب‌های راحت، ملزومات بهداشتی، مبلمان، تلویزیون و میز و صندلی اشاره کرد. واحدهای این مجموعه با دارا بودن امکانات کافی و تجهیزات شیک اقامتی راحت را در یکی از بهترین نقاط جزیره به شما هدیه می‌دهند.

هتل های قشم ۵ ستاره + آدرس، امکانات و عکس

رستوران های هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم جزو لوکس ترین هتل های قشم ۵ ستاره است و اقامتگاهی راحت برای تمام سلیقه‌ها به شمار می‌رود. این هتل چندین رستوران و کافه با فضاهای اختصاصی دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع عطرها و طعم‌ها را امتحان کنید.

رستوران قوام فضایی مدرن دارد که با گل و گیاه و میز و صندلی‌های مدرن تجهیز شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می‌شود و شما می‌توانید برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به رستوران قوام مراجعه کنید.

این رستوران محیطی خاص با دکوراسیون لوکس و شیک دارد که به زیباترین شکل ممکن تزئین شده است. غذاهای رستوران قوام نیز کیفیت خوبی دارند و با دیزاینی زیبا روی میزتان قرار می‌گیرند.

رستوران لیالی یکی دیگر از رستوران‌های هتل آراکتا است که محیطی مینیمال و مدرن دارد و در آن می‌توانید طعم غذاهای خوشمزه را امتحان کنید. علاوه بر این رستوران‌ها، کافه مدام نیز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها در خدمت مهمانان است و در محیطی دنج و باصفا از آن‌ها پذیرایی می‌کند.

همچنین اگر می‌خواهید طعم تازه و لذیذ انواع کیک، نان و شیرینی را تجربه کنید، سری به کافه بیکری بزنید. این کافه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ بامداد میزبان مهمانان است و سفارش کیک با طرح و طعم دلخواه نیز می‌پذیرد.

هتل های قشم ۵ ستاره + آدرس، امکانات و عکس

نظرات مهمانان درباره هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم از معروف‌ترین هتل های قشم ۵ ستاره است که محیطی آرام و دلچسب دارد. این هتل معماری بسیار زیبایی دارد که ترکیبش با دکوراسیون مدرن جلوه خاصی به آن بخشیده است.

هتل آراکتا قشم امتیاز نسبتاً خوبی را از مهمانان خود دریافت کرده است. از مزایای این هتل که در نظرات مهمانان به آن‌ها اشاره شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

محیط گرم و آرام و معماری داخلی زیبای هتل

ساختمان نوساز هتل و امکانات نو و مدرن

برخورد گرم و محترمانه پرسنل

کیفیت و تنوع خوب غذاهای هتل

بوفه صبحانه متنوع شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد

موقعیت جغرافیایی خوب و دسترسی به جاهای دیدنی قشم

اگرچه هتل آراکتا قشم توانسته رضایت حداکثری مهمانان را کسب کند؛ اما برخی از مهمانان انتقادهایی را نسبت به نبود استخر و امکانات ورزشی در این هتل مطرح کرده‌اند.

هتل های قشم ۵ ستاره در حال احداث

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم علاوه بر هتل آراکتا قشم، هتل‌های ۵ ستاره دیگری نیز در قشم در حال سخت است. در این بخش می‌خواهیم سری به این هتل‌ها بزنیم و از حال و هوایشان برایتان بگوییم.

هتل زیگورات قشم

هتل زیگورات از دیگر هتل های قشم ۵ ستاره است که هنوز افتتاح نشده است. این هتل در ساحل جنوبی قشم در دست احداث است و ساختمانی ۲۵ طبقه و زیبا دارد. هتل زیگورات موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و در نزدیکی دریا قرار گرفته است.

این هتل طراحی منحصربه‌فردی دارد؛ به طوری که طبقات آن به‌گونه‌ای قرار گرفته‌اند که گویی حول محور خود می‌چرخند. این معماری جالب تصویری رقصان به هتل می‌دهد و جذابیت بصری آن را دوچندان می‌کند. هتل زیگورات ۱۱۰ متر ارتفاع دارد و گفته می‌شود که ۲۰۰ اتاق خواهد داشت.

آدرس هتل: قشم، ساحل جنوبی

هتل های قشم ۵ ستاره + آدرس، امکانات و عکس

هتل سورینت قشم

هتل سورینت از دیگر هتل های قشم ۵ ستاره در حال احداث بوده است. این هتل در قلب جزیره دوست‌داشتنی قشم ساخته شده و چشم‌انداز زیبایی رو به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس دارد.

هتل سورینت امکانات کاملی را برای پذیرایی از مسافران تدارک دیده و بی‌شک در آینده‌ای نه‌چندان دور به یکی از بهترین هتل های قشم ۵ ستاره تبدیل می‌شود. از امکانات این مجموعه اقامتی می‌توان به اتاق جلسات کاری و مهمانی، سالن همایش و کنفرانس، اتاق‌های دلباز و مجهز، سالن ورزشی، مجموعه آبی و رستوران و کافه اشاره کرد.

هتل سورینت به زودی در دو فاز در چند قدمی دریا افتتاح خواهد شد. این هتل طراحی خاصی دارد و از اشکال هندسی جالبی در ساخت آن استفاده شده است.

آدرس هتل: میدان گل‌ها، بلوار ۲۲ بهمن

رزرو هتل های قشم ۵ ستاره

برای رزرو هتل های قشم ۵ ستاره یا سایر هتل‌های این جزیره رویایی شما می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این مرجع معتبر رزرو هتل در کشور با ارائه اطلاعات سودمند درباره هتل‌ها و تضمین کمترین قیمت همراهتان خواهد بود تا بهترین هتل را برای خود رزرو کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها