چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
روایتی از بی‌اعتمادی، پنهان‌کاری و ظرافت‌های دنیای جاسوسی

کتاب «عملیات پل جاسوسان» با عنوان فرعی معاوضه سه جاسوس در جنگ سرد تالیف جایلز ویتل و ترجمه بابک طهماسبی از سوی انتشارات «خوب» به پیشخوان کتابفروشی‌ها آمد. در این کتاب روایتی از بی‌اعتمادی، پنهان‌کاری و ظرافت‌های دنیای جاسوسی بیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «عملیات پل جاسوسان» با عنوان فرعی معاوضه سه جاسوس در جنگ سرد تالیف جایلز ویتل و ترجمه بابک طهماسبی از سوی انتشارات «خوب» به پیشخوان کتابفروشی‌ها آمد.

سه جاسوسی که بر پل برلین معاوضه شدند چه کسانی بودند؟ روایتی از بی‌اعتمادی، پنهان‌کاری و ظرافت‌های دنیای جاسوسی. جایلز ویتل از خلال مصاحبه‌ها، اسناد و مدارک موجود از اولین مهم‌ترین تبادل جاسوسان میان شرق و غرب، تصویری حقیقی از جهان هولناک درگیر جنگ سرد ارائه می‌دهد که در آن همه مترصد نابودی طرف مقابل بودند.

خالق اثر حاضر نویسنده و خبرنگار انگلیسی است که در مجله‌ی تایمز روسیه و آمریکا سابقه‌ی فعالیت دارد. عملیات پل جاسوسان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز شد و در سال ۲۰۱۶ استیون اسپیلبرگ فیلمی با بازی تام هنکس و مارک رایلنس از آن اقتباس کرد.

کتاب «عملیات پل جاسوسان» با عنوان فرعی معاوضه سه جاسوس در جنگ سرد تالیف جایلز ویتل و ترجمه بابک طهماسبی با ۳۴۴ صفحه و بهای ۳۲۰ هزار تومان از سوی انتشارات «خوب» به پیشخوان کتابفروشی‌ها آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها