یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۵
ثبت‌نام 574 شركت در هفدهمين نمايشگاه چاپ تهران

رييس اتحاديه چاپخانه‌داران تهران از ثبت‌نام 574 شركت داخلي و خارجي براي شركت در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران خبر داد. اين نمايشگاه از روزهاي 22 تا 25 شهريور ماه امسال برگزار خواهد شد.\

علي نيكو‌سخن در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار داشت: بيش از 518 شركت داخلي فعال در حوزه‌هاي ليتوگرافي، چاپ، صحافي و كارتن‌سازي در فضايي به وسعت يك هزار و 200 متر حضور دارند.

وي افزود: 46 شركت داخلي نيز در هزار متر مربع، جديدترين توانمندي‌هاي خود را در عرصه‌هاي مختلف حوزه چاپ به نمايش مي‌گذارند.

نيكوسخن با اشاره به حضور نمايندگان چاپ كشورهاي آسيايي و اروپايي در نمايشگاه، گفت: نمايندگان از كشورهايي مانند اتريش، آلمان، آمريكا، انگليس، تايوان، امارات، لهستان، هلند، ژاپن، چين، كره‌‌جنوبي، هندوستان،‌ سوييس، عربستان و ... در نمايشگاه حضور خواهند يافت.

نيكوسخن با بيان اين كه نشست‌ها و كارگاه‌هاي تخصصي نيز در حاشيه اين نمايشگاه برگزار مي‌شوند، ادامه داد: اين نشست‌ها، با هدف رشد و ارتقاي اطلاعات و توانمندي فعاليتي دست‌‌اندركاران صنعت چاپ برگزار مي‌شود.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران از 22 تا 25 شهريور ماه امسال در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط