شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰
حمايت وزارت ارشاد از ورود سرمايه‌گذاران به عرصه صنعت چاپ

سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، روز ملي صنعت چاپ را براي دست‌اندركاران و فعالان صنعت چاپ كشور، روزي بزرگ و اثرگذار توصيف كرد و از حمايت اين وزارتخانه از ورود سرمايه‌گذاران به عرصه صنعت چاپ خبر داد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از دبير خانه دايمي جشنواره صنعت چاپ، «يوسف افراش» در جلسه هماهنگي برنامه‌هاي دهمين جشنواره صنعت چاپ  با حضور كارشناسان اداره چاپ و اعضاي ستاد برگزاري، با بيان اين مطلب افزود: يازدهم شهريور ماه هر سال، نماد روز صنعت چاپ است و بايد براي اين روز با بهره‌گيري از اطلاعات كارشناسي و فعال كردن ظرفيت‌هاي استاني، برنامه‌اي ويژه داشته باشيم.

وي با اعلام حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از ورود سرمايه‌گذاران به عرصه صنعت چاپ اظهار داشت: نبايد فضاي صنعت چاپ را فضايي بسته بدانيم، بلكه ما به عنوان نمايندگان دولت با در نظر گرفتن ملاحظات كارشناسي، به فضاسازي مناسب براي ورود سايران به اين عرصه مكلفيم.

دبير دهمين جشنواره صنعت چاپ تاكيد كرد: اين جشنواره با هدف ارتقاي سطح كيفي و كمي صنعت چاپ در كشور برگزار مي‌شود تا بتوانيم همگام با صنعت روز جهان حركت كنيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: امسال با توجه به همزماني روز گراميداشت صنعت چاپ با شب‌هاي سوگواري و ليالي قدر، برنامه روز ملي صنعت چاپ، چهاردهم شهريور ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط