پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
«مشق آزاد دخترانه» در نمايشگاه كتاب

مدیرعامل کانون اندیشه جوان با معرفي برخي از تازه‌هاي نشر اين مركز، از ارايه مجموعه 11 جلدی «مشق آزاد دخترانه» برای نخستين‌بار در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی کانون اندیشه جوان، محمد سرشار، مدیر عامل کانون، با اعلام این خبر افزود: این مجموعه حاوی یازده کتابک با موضوعات متنوع برای دختران و بانوان است. با انتشار این مجموعه، تعداد عناوین «مجموعه مشق آزاد» که سال گذشته پرفروش‌ترین محصول اين کانون بود، به 38 عنوان مي‌رسد. 

سرشار از ارايه بسته‌های موضوعی و مجموعه آثار چهره‌ها با تخفیف ویژه خبرداد و گفت: 10 مجموعه موضوعی با تکیه بر موضوعات اندیشه‌ای مشتمل بر عناوینی از کتاب‌هاي کانون و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تخفیف 30 درصدی در نمایشگاه امسال ارايه می‌شوند که با در نظر گرفتن تخفیف حمایتی وزارت ارشاد و سازوکار بن‌های خرید کتاب، این امکان برای مخاطبان فراهم شده تا این مجموعه‌ها را به‌صورت نیم‌بها خریداری کنند.
 
وی از مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی، حقوق زن، انقلاب اسلامی، پلورالیزم، سکولاریسم و اقتصاد اسلامی به ‌عنوان موضوعات برخی از این بسته‌ها یاد کرد و گفت: در کنار این بسته‌ها، مجموعه‌ آثار برخی از نویسندگان سرشناس کانون از جمله علی‌اکبر رشاد، محمد شجاعی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم، حجت‌الاسلام خسروپناه و محمدرضا سرشار نیز در بسته‌هایی با همان شرایط به مخاطبان عرضه مي‌شوند. مجموعه چهل‌جلدی «چلچراغ حکمت» که چکیده‌ای کیفی از اندیشه‌های استاد مطهری است نیز از جمله محصولات کانون به شمار مي‌آيد که در نمایشگاه ارايه مي‌شود.
 
غرفه کانون انديشه جوان در شبستان اصلی، راهرو 16 غرفه 19 نمايشگاه كتاب قرار دارد.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط