سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸
كتابي براي «مراقبت از كودكان خام حركت»

كتاب «مراقبت از كودكان خام حركت» اثر «ليزا. اي. كوتز» با ترجمه دكتر محمدعلي اصلانخواني، محمد صحبتيها و محمدرضا شفيعي منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر كه با چاپي مناسب از سوي نشر علم و حركت به چاپ رسيده است، با ارايه راهبردهايي براي كودكان داراي ناراحتي‌هاي رشدي ـ حركتي مي‌تواند در ميان آثار مناسب، اما محدود اين حوزه قرار گيرد.

اثر حاضر از دو بخش و هفت فصل تشكيل شده است. بخش نخست «درك يك كودك خام حركت» نام دارد و بخش پس از آن به آموزش راهبردها و فعاليت‌هايي براي خانه و مدرسه را ارايه مي‌كند.

در قسمتي از پيش‌گفتار اثر آمده است: «توانايي حركت‌ هماهنگ بدن نه تنها در كودكي بلكه در بزرگسالي در افراد متفاوت است. بنابراين
تشخيص كودك خام حركت سخت نيست، زيرا كودكي كه مهارت‌هاي رشدي آن به خوبي رشد يافته است و احتمالاً به درجه بالايي از انگيزش به منظور شركت در فعاليت‌هايي چون ورزش‌هاي رقابتي، اسباب بازي‌هاي ساختگي و پرتاب توپ به سمت هدف رسيده‌، مشخص بوده و كودكان خام حركت ممكن است حتی در يادگيري نقاشي و نوشتن دچار زحمت شوند، دكمه لباس و بند كفش‌هايشان را نتوانند ببندند و هنگام يادگيري مهارت هاي جديد درمانده شوند»

كتاب «مراقبت از كودكان خام حركت» از سوي نشر علم و حركت در شمارگان 1100 نسخه، 176 صفحه و بهاي 45000 ريال منتشر و در بازار کتاب ایران عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط