سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
مديريت اوقات فراغت و تفريحات سالم

استاد دانشگاه اروميه از تاليف كتاب «مديريت اوقات فراغت و تفريحات سالم» خبر داد و گفت: اين اثر در 10 فصل به بررسي اهميت و ضرورت اوقات فراغت در شكل‌گيري متناسب سبك‌هاي زندگي افراد جامعه مي‌پردازد./

دكتر ميرمحمد كاشف در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: كتاب «مديريت اوقات فراغت و تفريحات سالم» با هدف بررسي و تحليل فرصت‌هايي كه در جامعه براي اوقات فراغت وجود دارند و ارايه راهكارهايي براي برنامه‌ريزي و توسعه تسهيلات اوقات فراغت، به رشته تحرير درآمده است.

وي ادامه داد: اين اثر همچنين براي تعميم يك منبع درسي مشخص براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي رشته تربيت بدني، متناسب با درس مديريت اوقات فراغت منتشر شده است.

مولف كتاب «مديريت اوقات فراغت و تفريحات سالم» تصريح كرد: در اين اثر، تئوري‌ها و نظريه‌هاي مربوط به اوقات فراغت از ديدگاه انديشمندان و بزرگان صدر اسلام و دانشمندان معاصر ارايه و بررسي شده و انواع رشته‌هايي كه عموم مردم اوقات فراغت خود را در آن رشته‌ها مي‌گذرانند نيز معرفي شده‌اند.

دكتر كاشف يادآور شد: مخاطب با مطالعه اين اثر با تعاريف و مفاهيم تفريح و فعاليت‌هاي تفريحي، اهداف، كاركرد و رويكردهاي اوقات فراغت آشنا مي‌شود. «ورزش و اوقات فراغت»، «بازي و اوقات فراغت»، «مديريت در اوقات فراغت و تفريحات سالم» و «مروري بر تحقيقات داخلي و خارجي اوقات فراغت» از ديگر عناويني‌اند كه در اين اثر به چشم مي‌خورند.

چاپ نخست كتاب «مديريت اوقات فراغت و تفريحات سالم» اثر دكتر ميرمحمد كاشف در شمارگان 2000 نسخه، 176 صفحه و بهاي 25 هزار ريال به تازگي از سوي انتشارات مبتكران منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط