شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
مدير جدید موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي معرفي مي‌شود

بهمن دری، معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پايان دوره ماموريت احسان‌الله حجتي در سمت مدير عاملی موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ایران، از معرفی مدیرعامل جدید این موسسه در دوهفته آینده خبر داد.-

 به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، احسان‌الله حجتی، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران چندی پیش در نامه‌ای به بهمن دری، با اشاره به پایان دوره ماموریتش، خواستار معرفی جایگزین خود شده بود که اکنون دری با این درخواست موافقت کرده است.

دری دراین باره توضیح داد: به دليل اينكه دوره ماموريت مدير عامل پيشين اين موسسه پايان يافته بود،‌ من هم با اتمام مديريت ايشان در موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي موافقت كردم.

وي ادامه داد: ظرف دو هفته آينده با انتخاب مدير عامل جديد اين موسسه خون ‌تازه‌اي را در رگ‌هاي موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران جاري مي‌كنيم.

معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي  افزود: اين موسسه بازوي نمايشگاهي معاونت امور فرهنگي است و البته برنامه‌هاي اجرايي اين موسسه تا پايان سال مشخص است و زمان افتتاحيه و اختتاميه نمايشگاه‌هاي استاني نيز پيش‌بيني شده است.

دري گفت: در سال‌جاري در اغلب استان‌ها،‌ نمايشگاه‌هاي بزرگ كتاب را برگزار مي‌كنيم و همان‌گونه كه نمايشگاه استاني البرز در حال برگزاري است براي استان‌های ديگر نيز برنامه‌ريزي لازم را انجام داده‌ايم.

وي افزود: براي نمايشگاه‌‌هاي بين‌ا‌لمللي نيز بنا داريم تا حضوري هدفمند و هوشمندانه داشته باشيم. 

به گفته دري در سال‌جاري برنامه‌هايي براي اعزام نويسندگان و اهالي قلم به نمايشگاه‌هاي بين‌ا‌لمللي در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط