یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
ايجاد كتابخانه پستي در استان چهارمحال و بختياري

استاندار چهارمحال و بختياري از ايجاد كتابخانه پستي در استان چهارمحال و بختياري خبر داد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، علي‌اصغر عنابستاني با اعلام اين خبر افزود: يكي از شاخص‌هاي توسعه‌يافتگي، توسعه نيروي انساني است و تحقق آن بدون توسعه سطح آگاهي امكان‌پذير نيست. اگر قرار است جامعه‌اي پويا داشته باشيم، ابتدا بايد فرهنگ مطالعه را گسترش دهيم.

وي ادامه داد: با گسترش چاپ كتاب، حوزه مطالعه نيز گسترده مي‌شود اما اين سخن كه هر كتابي به يك بار خواندنش مي‌ارزد، درست نيست زيرا ما وقت اين را نداريم تا هر كتابي را بخوانيم.

به گفته وي، مطالعه بايد جهت‌دار و داراي استراتژي باشد تا از اتلاف وقت جلوگيري شود. به همين دليل، طرح مطالعه مفيد به وجود مي‌آيد.

عنابستاني يادآور شد: جلسات اين طرح كه يكي از تأكيدات مقام معظم رهبري است، در استان چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود. در اين جلسات به دو هدف اصلي رسيده‌ايم كه يكي اجراي طرح ايستگاه‌هاي مطالعه و ديگري كتابخانه پستي است.

وي با اشاره به طرح ايستگاه مطالعه اظهار كرد:‌ تغيير نگاه افراد به مطالعه و كتابخواني يكي از اهداف اين است. به همين دليل، سازه‌هاي سبك طراحي شده‌اند و ديگر اقدام ما در اين حوزه هماهنگي با اصناف، ادارات و كارخانه‌ها براي اجراي بهتر اين طرح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط