جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
کتاب‌های جیبی دعوت‌نامه‌ای،جایگزین کارت عروسی شوند

مدیر انتشارات «بشارت فر» گنبد کاووس استان گلستان پیشنهاد داد کتاب‌های جیبی با طرح جلد دعوت‌نامه‌ای جایگزین کارت‌های گرانقیمت عروسی شوند._

رجب‌محمد بشارتی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که کتاب جیبی «پیام شادی» در 50 صفحه از سوی این نشر منتشر شده است، عنوان کرد: جلد نخست «پیام شادی» با شمارگان پنج هزار نسخه به چاپ رسید و حاوی مطالبی درباره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دانستنی‌های پیش از ازدواج بود.

وی با بیان این‌که تاکنون پنج شماره از این مجموعه کتاب‌های جیبی با نام «پیام شادی» از سوی انتشارات بشارت فر به چاپ رسیده است، اظهار کرد: اکنون مشغول تهیه پیش‌نویس‌ و نسخه نهایی شماره‌های ششم، هفتم و هشتم این مجموعه‌ایم و پس از دریافت مجوز، این مجموعه را تا یک سال آینده وارد بازار کتاب خواهیم کرد.

مدیر انتشارات بشارت فر درباره محتوای این مجموعه کتاب‌ها و تفاوت آن‌ها با یکدیگر گفت: این کتاب‌ها حاوی دانستنی‌های پیش از ازدواج، آشنایی با مشکلات زندگی اجتماعی، خانوادگی و همچنین ارایه راهکار‌های مرتبط با پیشگیری از طلاق است که متناسب با نیاز‌های جامعه، محتوای مطالب هر شماره تغییر می‌کند.

بشارتی‌فر که خودش هم مولف است با اشاره به قدردانی معاون وزیر آموزش و پرورش از مجموعه کتاب‌های «پیام شادی» در جشنواره تجارب و نوآوری‌های انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: این مجموعه با 93 امتیاز به عنوان ایده برتر در سطح استان و کشور مطرح شد.

وی درباره طراحی این کتاب‌های جیبی گفت: صفحه نخست این کتاب، فرم دعوت‌نامه است که از سوی برگزار کنندگان پر می‌شود و صفحه‌های دیگر با معرفی شناسنامه کتاب، فهرست کتاب، متن و اعلام منابع کتاب کامل می‌شوند.

نویسنده کتاب «راه تباهی» درباره استفاده از این دعوت‌نامه‌ها در بیش از صد مراسم ازدواج در استان گلستان گفت: استفاده از کتاب‌های جیبی به جای کارت‌های عروسی گرانقیمت که به عنوان یک طرح برگزیده در استان و کشور مطرح است، به حمایت مسولان فرهنگی و تبلیغ این کتاب‌ها برای فرهنگ‌سازی و استفاده از آن در عروسی‌ها نیاز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها