سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۲
اميدوارم تيراژ كتاب به صد هزار جلد برسد

«محمدعلي كشاورز» هنرمند پيشكسوت سينماي ايران در آستانه فرارسيدن نوروز 87 آرزو مي‌كند كه استقبال از آثار مكتوب در بازار نشر كشور افزايش يابد. او مي‌گويد: اميدوارم در سال آينده تيراژ كتاب‌ها از پنج هزار به صد هزار جلد برسد._

«محمد علي كشاورز» بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در توضيح اين مطلب گفت: در آستانه فرارسيدن نوروز 87، آرزو مي‌كنم در سال آينده استقبال از كتاب و كتابخواني افزايش يابد.

اين هنرمند پيشكسوت سينما با بيان اين‌كه "به مطالعه بسيار علاقه‌مند هستم و به همين دليل در سال جاري ترجيح دادم در منزل باشم و كتاب بخوانم"، خاطرنشان كرد: چند پيشنهاد از تلويزيون به من ارايه شد، اما معتقدم در تلويزيون بايد به ساختار و سناريو در فيلم‌ها بيشتر توجه شود. به همين دليل ترجيح دادم سال جاري را در منزل بمانم و مطالعه كنم تا اين كه در يك اثر تلويزيوني به ايفاي نقش بپردازم.

كشاورز با اشاره به اين كه آرزو دارد تيراژ كتاب‌هاي منتشر شده در سال آينده از پنج هزار جلد به صد هزار جلد افزايش يابد، خاطرنشان كرد: آرزوي ديگر من اين است كه زندگي و آثار مشاهير و چهره‌هاي ماندگار كشورمان آن طور كه شايسته آنها است به تصوير كشيده شود؛ يعني در آثاري كه قابليت نمايش در خارج از مرزها را داشته باشند.

وي در پايان به مطالعه كتاب «حافظ» در روزهاي پاياني سال 86 اشاره كرد و افزود: كتاب «حافظ» اثر دكتر «محمدرضا برزگر» ديروز به دست من رسيد و مطالعه آن را به زودي آغاز خواهم كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط