دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۷
نيازمند كتاب‌هاي تخصصي مدیریت هستيم

"دنیای امروز نیاز به دانش مدیریت دارد كه در اين زمينه نيز توليد منابع و كتاب‌هاي تخصصي مديريت باید بسیار مورد توجه متخصصان و مديران قرار گیرد."\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، دكتر مهران سپهری، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرآمدی و کیفیت گفت: علم مدیریت علمی فراگیر و دانشی جوان است و بهره‌گيري از آن در هر سازمان و نهادي بايسته است.

دبیر علمی پنجمین کنفرانس مدیریت کیفیت كه روز گذشته در مجموعه فرهنگي تلاش سخن مي‌گفت، افزود: یکی از نیازهای مهم و ضروری در دنیای امروز نیاز به دانش مدیریت است که باید بر اساس منابع علمي پژوهشگران و محققان مورد توجه قرار گیرد.

استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خاطرنشان كرد: در زمينه مديريت بايد منابعي را كه به صورت علمي و پژوهشي منتشر شده‌اند به صورت مرجع ارائه داد تا بتوان به بهره‌گيري علمي در سازمان‌ها و نهادها دست يافت.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرآمدی و کیفیت و نخستین همایش ملی مدیریت نوآوری در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد و بسیاری از استادان و مدیران نظریه‌پرداز بین‌المللی در رشته مدیریت گردهم آمدند تا واپسین طرح‌های سیستمی در زمینه مدیریت را بررسی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط