یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۲
تجهيز كتابخانه فدراسيون كشتي

عارف ربطي از تصميم مسوولان فدراسيون كشتي براي تجهيز كتابخانه اين فدارسيون خبر داد و گفت: مهم‌تر از بناکردن کتابخانه‌های مجهز با کتاب‌های مناسب برای ورزشکاران، جاانداختن اهمیت مطالعه بین آنان است./

دبير فدراسيون كشتي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار كرد: فدراسیون کشتی دارای کتابخانه‌ای با کتاب‌های تخصصی تربیت بدنی نیست و این یک ضعف در این فدراسیون به حساب می‌آید. 

ربطی ادامه داد: در صدديم با خرید کتاب‌های مرتبط با ورزش که بتواند اطلاعات و آگاهی‌های کشتی‌گیران را بالاتر ببرد، کتابخانه فعلي را تجهیز کنیم. 

دبیر فدراسیون کشتی اضافه کرد: مهم‌تر از بناکردن کتابخانه‌های مجهز با کتاب‌های مناسب برای ورزشکاران، جاانداختن اهمیت مطالعه بین ورزشکاران است، زيرا این قشر از جامعه به دلیل کمبود وقت و حضور مستمر در اردوهای تیم ملی، اوقات فراغت کمی دارند و بیشتر مایلند از این فرصت اندک برای کارهای شخصی و تفریح استفاده کنند. 

ربطي گفت : عده زیادی از کشتی‌گیران کشورمان به دلیل مشغله‌های ورزشی، فرصتی برای مطالعه و کتابخوانی ندارند اما این وظیفه مسوولان است که با آماده‌کردن کتابخانه‌ای مجهز و ایجاد زمان استراحت هنگام تمرینات اردویی، فرهنگ کتابخوانی را  بین ورزشکاران رواج دهند. 

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که اگر ورزشکاران بخواهند تفریح فرهنگی انجام دهند، وقت خود را به دیدن فیلم يا رفتن به سینما می‌گذرانند. از این رو اگر بتوان مفهوم ساده و صریح کتاب‌های مرتبط با ورزش را به صورت فیلم در اختیار داشت، بی‌تردید کشتی‌گیران تمایل بیشتری از خود نشان خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها