سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
نمایشگاه و کتابخانه دائمی در بوستان شهر زنجان ایجاد می‌شود

زنجان- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان گفت: نمایشگاه و کتابخانه دائمی در بوستان شهر زنجان ایجاد می‌شود.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر به صورت هفتگی برگزار شده و دغدغه‌های هنرمندان در آن شنیده شده و در صورت امکان مساعدت لازم به آنها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این جلسات به منظور جذب مشارکت مردم در اداره شهر برگزار می‌شود، از این رو با توجه به ارائه راهکارها و ایده‌های نخبگان و هنرمندان تصمیم‌سازی مدیریت شهری از پایین به بالا رقم خواهد خورد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان ادامه داد: در همین راستا از هنرمندان به عنوان یکی از مهم‌ترین سطوح نخبگانی شهر درخواست می‌شود، نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را برای اداره بهتر شهر و توسعه صنایع دستی در این جلسات مطرح کنند.

مرادلو با اشاره به اینکه اخیراً در فرهنگسرای ارگ زنجان یک محل اختصاصی برای نمایش آثار هنری هنرمند مینیاتوری زنجان ایجاد شده است، اضافه کرد: این موضوع در راستای حمایت از هنرمندان صورت گرفته است.

وی همچنین از ایجاد کتابخانه و نمایشگاه تخصصی در بزرگترین بوستان شهر زنجان خبر داد و گفت: این موضوع در قالب تالار شهر و ایجاد مجموعه‌های فرهنگی پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان افزود: تولید فیلم داستانی شهدای روحانی، تکمیل پارک موزه دفاع مقدس و همچنین مجوز اجرای گروه‌های هنری در صحن سبزه‌میدان از جمله اقدامات حمایتی شورا در چند ماه اخیر بوده است.

مرادلو همچنین از اختصاص سهم یک درصدی بودجه فرهنگی شهرداری به ساخت کتابخانه‌ها خبر داد و گفت: شورا و شهرداری متعهد به پرداخت این مبلغ است و همکاری‌های لازم را در این باره با مجموعه متولی انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط