شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کارگاه تعاملی استادان خوشنویسی در یاسوج برگزار شد

کهگیلویه و بویراحمد- کارگاه تعاملی استادان خوشنویسی در راستای حمایت از هنرمندان و تولید آثار فاخر با حمایت قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یاسوج، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارگاه که با حضور استادان ممتاز و فوق ممتاز سراسر استان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و خوشنویسان به خلق اثر با موضوعات مذهبی و متناسب با ماه محرم، ماه سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) پرداخته و به نقد و نظر در مورد آثار خلق شده در محیطی صمیمی و استادانه همت گماردند.

امین درخشان بیان کرد: برنامه‌هایی به این شکل که باعث رشد هنری و ارتباط بهتر هنرمندان می‌شود و برای همه رشته‌ها از طرف معاونت هنری و سینمایی و همکاری انجمن‌ها برنامه‌ریزی شده که حضور پرشور هنرمندان رونق خاصی را به تولیدات فاخر داده است.

وی افزود: در کنار این تجربه و حضور، نمایشگاهی از ملزومات و مکتوبات هنر خوشنویسی توسط یکی از استادان این رشته برپا شده که در این راستا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان حاضر در این گردهمایی را مورد حمایت قرار دادند.

در پایان این حضور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع، معاون هنری را مامور خرید آثار هنرمندان برجسته و تولیدات فاخر کرده است.

هنرمندان خوشنویس با ارائه آثار خویش و انتخاب آثار برتر توسط استادان خوشنویسی و انجمن خوشنویسان استان مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها