یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
شهید کریم‌بیکی نمادی زلال از روحانی عاشق خدمت و حامی مردم بود

یزد - رئیس حوزه‌های علمیه کشور، شهید کریم بیکی را نمادی زلال از روحانی عاشق خدمت و حامی مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «بی‌قرار» شامل روایاتی از مجاهدت‌های حجت‌الاسلام شهید محمد علی کریم‌بیکی ضمن قدردانی از زحمات نویسنده کتاب بر ثبت مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران و گردآوری و نشر آثار و خاطرات شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی بیان کرد: شهید کریم‌بیکی نمادی زلال از روحانی عاشق خدمت و حامی مردم بود.

وی همچنین گفت: باید تلاش کنیم با معرفی شهدا و همه کسانی که در راه انقلاب و اسلام تلاش کرده‌اند، الگوهای مناسبی به نسل جوان معرفی شود و راه آنها ادامه یابد.

نویسنده کتاب نیز در این مراسم به بیان اقدامات خود در حوزه تالیف همچنین تشریح برخی ویژگی‌های برجسته و کم‌نظیر این روحانی مجاهد و پاسدار خستگی‌ناپذیر پرداخت.

یوسف بدرالدین افزود: طی دو سال توانستیم بخشی از خاطرات همرزمان و مرتبطان با شهید کریم‌بیکی را در قالب یک کتاب جمع‌آوری و ثبت کنیم و اگر این فعالیت ادامه یابد، چندین جلد در خصوص معرفی این شهید تالیف می‌شود.

گفتنی است؛ کتاب بی‌قرار در ۲۸۰ صفحه مجموعه‌ای از خاطرات و روایات همرزمان و همراهان شهید محمدعلی کریم‌بیکی است که به سفارش مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت حجت‌الاسلام یوسف بدرالدین گردآوری شده و از سوی انتشارات خط شکنان به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط