شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
تازه‌هاي بامداد كتاب در نمايشگاه بيست و سوم

مدير انتشارات بامداد كتاب از ارايه هشت عنوان كتاب جديد در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد و گفت: اين آثار، حاصل نظرخواهي از صاحب‌نظران حوزه ورزش در نمايشگاه‌هاي پيشين است.\

مهدي صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مجموع آثار انتشارات بامداد كتاب در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در ارديبهشت امسال را 24 عنوان ذكر كرد و گفت: موضوعات اين آثار، حوزه‌هاي دانشگاهي و عمومي را شامل مي‌شوند.

وي افزود: «فرهنگ تربيت بدني» در قالب فارسي ـ انگليسي يكي از آثار قابل توجهي است كه براي نخستين بار در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه مي‌شود. اين كتاب پيش از اين در قالب انگليسي ـ فارسي با مشاركت گروهي از استادان و كارشناسان حوزه تربيت بدني به سرپرستي دكتر حميد قاسمي منتشر شده بود.

صادقي نياز دانشجويان به فرهنگي مكمل را از دلايل تدوين اين فرهنگ در قالب فارسي به انگليسي برشمرد و گفت: يافتن معادل براي برخي از اصطلاحات رايج ورزشي، كاري دشوار براي دانشجويان است، به همين دليل نويسندگان دست‌اندركار در نگارش فرهنگ پيشين، به تدوين اين اثر در قالبي تازه پرداختند. هر يك از موضوعات اين كتاب از سوي متخصص حوزه مربوطه، تدوين شده است.

وي كتاب «هندبال» را يكي ديگر از كتاب‌هاي تازه انتشارات بامداد در نمايشگاه كتاب برشمرد و گفت: اين اثر به بيان آموزش تكنيك و تاكتيك و قوانين و مقررات حاكم بر اين ورزش مي‌پردازد. همچنين كتاب «روياي صعود» نوشته محمدحسن نجاريان كه از صعود به قله «برودپيك» سخن مي‌گويد، از ديگر آثار جديد بامداد كتاب در نمايشگاه امسال است.

صادقي آثار منتشرشده از سوي بامداد كتاب را حاصل نظران استادان، داشجويان و ورزشكاران برشمرد و گفت: اين نظرخواهي در نمايشگاه هر سال طي برگزاري جلساتي انجام مي‌شود. در نمايشگاه امسال نيز نظرخواهي از مخاطبان به شيوه مطلوب‌‌تري پي گرفته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط