دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۴
ضرورت تدوين برنامه‌هاي تخصصي در روز صنعت چاپ

رييس هيات مديره اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ گفت: برنامه‌هاي خوب و مثبتي در روز صنعت چاپ برگزار مي‌شود، اما معتقدم بايد برنامه‌هاي تخصصي نيز در اين مراسم گنجانده شود.\

رضا رضايي در حاشيه مراسم بزرگداشت روز صنعت چاپ با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار داشت: سرمايه زيادي در اين مراسم هزينه مي‌شود و معقتدم با يك برنامه‌ريزي منسجم مي‌توان نتايج و اثرات خوب و مثبتي از اين مراسم به دست آورد.

وي افزود: مشاوره با كارشناسان و اصناف صنعت چاپ و پيش‌بيني برنامه سخنراني‌هاي تخصصي، موجب تجميع نظرات و در پايان تدوين استراتژي منظم براي اين صنعت مي‌شود.

رضايي گفت: اين برنامه مي‌تواند با حضور گسترده جمعي از مسوولان دولتي، نمايندگان مجلس و كارشناسان خبره صنعت چاپ همراه باشد و زمينه ارتباط و تعامل بين اين گروه‌ها را فراهم آورد.

رييس هيات مديره اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ با بيان اين كه مراسم روز صنعت چاپ، اقدامي مثبت در فعاليت‌هاي اين حوزه به شمار مي‌آيد، گفت: اميدواريم در سال‌هاي آتي شاهد تعيين، تدوين و تبيين استراتژي‌هاي صنعت چاپ با نظرات كارشناسي و حرفه‌اي دست‌اندركاران و فعالان اين بخش باشيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط