شنبه ۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
اطلاعات صحافان و چاپخانه‌داران خانواده چاپ تكميل مي‌شود

مدير سايت «خانواده چاپ» با اشاره به تكميل اطلاعات اين سايت از آغاز ثبت اطلاعات حرفه‌اي صحافان و چاپخانه‌داران تهراني خبر داد. به گفته وي، اين سايت با هدف ثبت يك بانك جامع و كامل پيش‌بيني شده است._

عليرضا سوري به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: پيش از اين اطلاعات ليتوگرافان در رسته‌ها و گروه‌هاي مختلف در اين سايت ثبت شده است.

وي ادامه داد: اين سايت در تلاش است تا با بهره‌گيري از همه فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود، براي رشد و اعتلاي صنعت چاپ به عنوان يك بازوي قدرتمند در كنار تمام دست‌اندركاران اين حوزه گام بردارد.

سوري با بيان اين كه برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري مبتني بر اطلاعات و آمار دقيق، يكي از ضروريات صنعت چاپ است، اظهار داشت: در دنياي صنعتي و جامعه رو به گسترش امروز و در هياهوي توسعه روزافزون تكنولوژي براي مديران و تصميم‌سازان اين موضوع بايد در اولويت فعاليت‌هاي چاپي باشد.

وي تصريح كرد: فقدان يك بانك اطلاعاتي با توجه به اينكه صنعت دانش‌محور چاپ نيازمند اطلاعات جامع، كاربردي و مفيد است، با وجود تاكيد مسوولان بر اهميت و ضرورت آن، زيان‌هاي زيادي را به صنعت چاپ وارد آورده است.

به گفته سوري، دست‌اندركاران سايت در تلاشند با بهره‌گيري از همه فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود، در راستاي رشد و اعتلاي صنعت چاپ به عنوان يك بازوي قدرتمند در كنار تمام دست‌اندركاران اين حوزه گام بردارد.

وي همچنين درباره اهداف راه‌اندازي اين سايت، اظهار داشت: تجميع واحدهاي مرتبط و علاقه‌مند چاپي به توسعه هرچه بيشتر دامنه تجارت، دسترسي آسان‌تر كاربران به اهالي صنعت و دانشجويان، نيل به ارتقاي دانش علمي، تشويق و ايجاد انگيزه براي استفاده از ابزارهاي الكترونيكي را نيز مي‌توان به عنوان اهداف اين سايت نام برد.

سايت خانواده چاپ به نشاني اينترنتي www.printfamily.ir فعاليت مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط