دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
شركت تعاوني ناشران کرمان تبعيض قائل مي‌شود

مدیر نشر ودیعت استان کرمان ضمن انتقاد از نحوه‌ عملكرد شرکت تعاونی ناشران کرمان، از تمايل اين موسسه انتشاراتي براي حضور در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران سخن گفت.-

مسعود ودیعتي‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب (ايبنا)، عنوان كرد: متاسفانه ناشران كوچك مانند نشر وديعت، به تنهایی قادر به پرداخت کرایه غرفه در نمایشگاه تهران نيستند و به دلايلي بسياري از آن‌ها تمايلي هم براي همكاري با شرکت تعاونی ناشران کرمان ندارند.

وي توضيح داد: شرکت تعاونی ناشران کرمان طي سال‌های گذشته، در حوزه نشر کتاب ناشران تبعیض قائل شده است و به همین دلیل، من به عنوان يك ناشر اعتقادی به همکاری با این شرکت تعاونی ندارم.
ودیعتي‌زاده ادامه داد: انتظار ناشران کرمانی از اين شرکت تعاونی این است که با توجه به تسهیلاتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و دیگر سازمان ها در اختیارش می‌گذارند، فقط کتاب‌های ناشران کرمانی را به فروش بگذارد، در حالي كه طي سال‌های گذشته شاهد بودم که اين تعاوني کتاب‌های دیگر استان‌ها از جمله تهران را نيز مي‌فروشد.

مدیر نشر ودیعت ادامه داد: فروشندگان شرکت تعاونی گاهی در چينش کتاب‌های ناشران در غرفه نمايشگاه هم تبعيض قائل مي‌شوند و آثار بعضی از ناشران را در معرض نمایش قرار می‌دهند که این رفتار، مصداق واقعي تبعیض است. 

وی درباره فعاليت نشر ودیعت گفت: در سال 1390 حدود 24 عنوان کتاب چاپ کردیم و در سال 1391 نیز تاكنون تعداد کتاب‌هاي چاپ شده اين نشر به شش عنوان رسيده است.

ودیعتي‌زاده در پايان گفت: در صورت ایجاد اطمینان از اعمال نكردن تبعيض، انتشارات ودیعت تمایل دارد کتاب‌های خود را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از طریق شرکت تعاونی ناشران کرمان به فروش برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط