شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کتابخانه‌های آذرشهر میزبان برنامه‌های ویژه‌اند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آذرشهر در استان آذربایجان شرقی از اجرای برنامه‌های ویژه به‌ مناسبت هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.-

محمد اسدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این اداره در نظر دارد با هماهنگی اداره آموزش و پروش و مسوولان دانشگاه‌ها فرصتی را برای بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از کتابخانه‌ها فراهم کند و در این بازدید مراجعان می‌توانند  رایگان عضو کتابخانه‌ها شوند. همچنین به مناسبت هفته کتاب مراسم قصه‌گویی را ویژه اعضای مهدکودک و دانش‌آموزان برپا می‌کنیم.

وی ادامه داد: اجرای مسابقات فرهنگی کتابخوانی به‌ طور گسترده، از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آذرشهر به‌ شمار می‌آیند. 15 مسابقه آنلاین و 9 مسابقه مکتوب را برای مادران، زنان خانه‌دار، محصلان و کودکان برگزار می‌کنیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آذرشهر با بیان این‌که «در این هفته به احتمال زیاد مسوولان کتابخانه‌ها و کتابداران با فرماندار آذرشهر دیدار می‌کنند» گفت: تجلیل از خادمان کتاب، کتابخوانان برتر و کتابداران نمونه، از برنامه‌های جشن کتاب در آذرشهر است.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط