سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
شماره ششم نشریه «منش استادی» منتشر شد

خراسان‌رضوی- ششمین شماره از نشریه «منش استادی» با معرفی حاج رضا عابدین‌زاده از اساتید موثر، حفاظ و مرتلین قرآن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، ششمین شماره از نشریه «منش استادی» به معرفی حاج رضا عابدین‌زاده از اساتید موثر و از حفاظ و مرتلین قرآن و داور مسابقات ملی و بین‌المللی قرآنی، پرداخته شده است.

رونمایی از این شماره از نشریه منش استادی به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و همکاری جامعه قاریان قرآن مشهد مقدس، در مراسم کرسی تلاوت مسجد کرامت و در جوار حرم مطهر امام رضا علیه السلام انجام شد.

معرفی کامل و گفتگوی صمیمی با حاج رضا عابدین‌زاده، مصاحبه با برخی از شاگردان استاد، تصاویری از زندگی شخصی استاد و تصاویری از الوح تقدیری استاد به همراه آدرس جلسات هفتگی قرآن از مطالب شماره ششم نشریه «منش استادی» است.

نشریه منش استادی به سردبیری حاج سعید بیژنی به معرفی اساتید و جلسات قرآن کریم مشهد مقدس می‌پردازد.

حاج رضا عابدین زاده از اساتید موثر و از حفاظ و مرتلین قرآن و داور مسابقات ملی و بین المللی قرآنی ملقب به رایانه قرآنی است و برای قرائت و داوری به کشورهای مختلفی سفر کرده است.

در حال حاضر دو روز در هفته در شبستان مسجد گوهرشاد مشاوره قرآنی می دهد و در دارالقرآن حرم مطهر رضوی دو شب کلاس تخصصی حفظ قرآن دارد و دو شنبه‌شب ها نیز در منطقه طلاب مشهد جلسات حفظ قرآن کریم را مدیریت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها