سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
مجموعه دوجلدی «تاریخچه‌ی اسب ابری» منتشر شد

نشر هوپا، کتاب‌های «تاریخچه‌ی اسب ابری ۱: محافظان جادو» و «تاریخچه‌ی اسب ابری ۲: تیگی تیسل و محافظان گم‌شده» به قلم کریس ریدل را با ترجمه ریحانه جعفری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا رمان‌های نوجوان «تاریخچه‌ی اسب ابری ۱: محافظان جادو» و «تاریخچه‌ی اسب ابری ۲: تیگی تیسل و محافظان گم‌شده» به قلم و تصویرگری کریس ریدل با ترجمه ریحانه جعفری در تابستان ۱۴۰۳ از سوی نشر هوپا منتشر شده است.

در معرفی «تاریخچه‌ی اسب ابری ۱: محافظان جادو» از سوی ناشر آمده است: «تا جایی که مردم به یاد دارند، بچه‌ها اسب‌های ابری را صدا کرده و آرزویی کرده‌اند ولی هیچ‌وقت انتظار نداشته‌اند که آرزوهایشان واقعاً برآورده شود. اما روزگار همیشه یک‌جور نمی‌ماند. آینده‌ی جادو در خطر است. به سرزمین ترینه خوش آمدید! سرزمینی که دیگر در آن خبری از افسانه‌های پریان نیست، سرزمینی که در آن جادو، شجاعت و احساسات به خطر افتاده‌اند. دشمنان جادو دست به دست هم داده‌اند تا سرچشمه‌ی جادوی طبیعت یعنی درخت نامیرا را نابود کنند و ریشه‌ی امید را بخشکانند. اگر آن‌ها جادوی درخت را از بین ببرند، همه چیز نابود می‌شود، حتی آن اسب‌های ابری‌مرموزی که لابه لای شاخه‌های درخت نامیرا لانه کرده‌اند. سه بچه‌ی نترس دست به کار می‌شوند که جادو را نجات دهند. آن‌ها خودشان هم نمی‌دانند چه قدرت‌های جادویی‌ای در اختیار دارند!»

اطلاعات بیشتر:

نشر هوپا، کتاب «تاریخچه‌ی اسب ابری ۱: محافظان جادو» را در ۳۲۸ صفحه و به بهای ۳۲۵ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.

در معرفی «تاریخچه‌ی اسب ابری ۲: تیگی تیسل و محافظان گم‌شده» از سوی ناشر نیز آمده است: «ده سال است که محافظان سحر و جادو ناپدید شده‌اند، ده سال است که سرزمین دل‌دارستان در چنگال برف و یخ اسیر است. مردم در جست‌وجویی ناامیدانه راهی جاده‌ها شده‌اند تا شاید به سرزمینی گرم‌تر برسند. حالا گربه‌های چکمه‌پوش مانده‌اند، الف‌ها و تیگی و گورکن یخی، و سایه‌ی سهمگین هیولاهای یخی که در خیابان‌ها پرسه می‌زند. محافظان جادو گم شده‌اند و این تیگی است که باید دست به کار یافتن محافظان گم‌شده و شکست نفرین زمستان بی‌پایان شود. تیگی آن دختری است که استعداد درک جادو را دارد. آیا او دل‌دارستان را دوباره گرم و پرنور می‌کند؟»

بعد از خواندن جلد دوم «تاریخچه اسب ابری» عصبانی خواهید شد؛ عصبانی از دست کریس ریدل. با خودتان خواهید گفت که چرا این داستان حیرت‌انگیز باید دو جلد باشد!

اطلاعات بیشتر:

نشر هوپا، کتاب «تاریخچه‌ی اسب ابری ۲: تیگی تیسل و محافظان گم‌شده» را نیز در ۲۴۰ صفحه و به بهای ۲۵۰ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط