دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه

ایلام -مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: در هفته ملی کودک عضویت در تمام مراکز کانون استان در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر رایگان است.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: در هفته ملی کودک عضویت در تمام مراکز کانون استان در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر رایگان است.

دی وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های متنوع و شادی به مناسب هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر در تمام مراکز فرهنگی هنری کانون استان تدارک دیده و پیش‌بینی شده شده است.

وی ادامه‌داد: کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون باید روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر به پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir بخش ثبت‌نام مراجعه و یکی از مراکز نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب و روند عضویت در آن مرکز را کامل کنند.

وی ادامه‌داد: در هفته ملی کودک بیش از ده‌ها برنامه شاخص استانی ویژه کودکان و نوجوانان با شعار «برای کودکان، برای آینده» برگزار و بالغ بر ۱۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز کانون برگزار می‌شود.

رستگار ادامه داد: ویژه برنامه پرواز بادبادک‌ها روز دوشنبه ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک در پارک جنگلی چغاسبز ایلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه بچه‌های روستا با محوریت مراکز سیار روستایی در قالب پیک امید در راستای رعایت عدالت آموزشی و فرهنگی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: فاز دوم طرح هرکلاس یک قفسه کتاب با محوریت مدارس مناطق محروم و آسیب دیده (مدارس ۱۲ فروردین و آینده سازان) با اهدا قفسه کتاب و کتاب اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها