چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب تشیع در چالوس

مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالوس در استان مازندران از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب تشیع یکی از این برنامه‌هاست.-

رودابه آزادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این دهه، برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب تشیع با ارایه هفتصد عنوان کتاب از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه است. برگزاری مراسم «عصری با شعر» با همکاری کمیسیون بانوان فرمانداری در تاریخ شانزدهم بهمن نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی چالوس در دهه فجر است.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی چالوس اضافه کرد: در این ایام برنامه‌های دیگری مانند تفسیر سوره مبارکه کوثر با همکاری کانون قرآن و نهج البلاغه اداره کل کتابخانه‌های عمومی و جشن ورود امام خمینی (ره) در روز ۱۲بهمن با حضور تمامی اعضای کتابخانه را خواهیم داشت.

وی افزود: البته برنامه‌های ثابت ما در این روز‌ها با قوت بیشتری و با موضوع دهه فجر ادامه خواهد داشت که از جمله این برنامه‌ها می‌توان نقد و بررسی کتاب «نان و آب» اثر علی‌اصغر مختارنژاد از اعضای کانون ادبی چالوس را نام برد.

آزادیان با بیان این‌که برای بخش نابینایان هم برنامه‌های خوبی در این ایام تعریف شده است، اضافه کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب «زمین سوخته» نوشته «احمد محمود» برای اعضای نابینا نیز از برنامه‌های فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی چالوس در دهه فجر خواهد بود.

وی در پایان گفت: دو همایش ادبی از سوی کانون ادبی شهرستان در کتابخانه مرکزی چالوس و کتابخانه مرزن‌آباد در این دهه انجام خواهد شد که برای حضور در آن از شاعران سراسر استان دعوت به‌عمل آورده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط