یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
توزیع کتاب میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان‌شمالی

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فصل تابستان، به توزیع کتاب در این کانون‌ها اقدام خواهد کرد.-

حسین ثابت‌قدم وحید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی مقرر شد حدود 300 میلیون تومان اعتبار به فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان اختصاص یابد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی نیز بخشی از این اعتبار را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کانون‌های مذکور هزینه خواهد کرد.

وی با بیان این‌که استان خراسان‌شمالی حدود 260 کانون فرهنگی هنری مساجد را دربردارد، توضیح داد: این کانون‌ها زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اداره می‌شوند و متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان هستند.

ثابت‌قدم وحید ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان کانون فرهنگی هنری مساجد با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متعددی را در فصل تابستان اجرا خواهد کرد که از آن میان می‌توان به توزیع کتاب‌های متناسب با نیاز جامعه و گروه‌های سنی مختلف اشاره کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی افزود: برپایی مسابقه‌های کتابخوانی با رویکرد ترویج معارف اسلامی و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن به عنوان مهم‌ترین کتاب مسلمانان از دیگر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در فصل تابستان به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط