یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
شعبه دوم کتابفروشی «مان» افتتاح شد

شعبه دوم کتابفروشی «مان» با بیش از هشت هزار عنوان کتاب در فضایی به وسعت ۱۱۰ مترمربع افتتاح شد.

حامد رهنما، مدیر کتابفروشی «مان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به افتتاح دومین شعبه این کتابفروشی در مجتمع همیلا، عنوان کرد: این مجتمع در منطقه پونک از ابتدای سال ۱۴۰۳ افتتاح شده، بخش‌های مختلفی دارد که در بخش فرهنگی، شعبه دوم کتابفروشی «مان» را در فضایی به وسعت ۱۱۰ مترمربع ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: در این شعبه سعی کردیم نکاتی که در کتابفروشی‌های دیگر یا شعبه دیگر «مان» وجود دارد، برای دکور و فضاسازی اصلاح کنیم؛ همچنین برای کتاب کودک و نوجوان و بزرگسال همچنین نورپردازی بهتر و طراحی فضا زمان گذاشتیم.

رهنما با اشاره به بخش‌های مختلف این کتابفروشی، توضیح داد: این مجموعه شامل بخش‌هایی چون کتاب بزرگسال، کتاب کودک و نوجوان، فضای بازی و سرگرمی، صنایع دستی و لوازم‌التحریر است و حدود ۸ هزار عنوان کتاب از ناشران معتبرو مختلف حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان در آن چیده شده است.

به‌گفته وی، با توجه به همجواری با یک کافه، فضای خوبی برای برگزاری رویدادهای کتابی مثل جشن امضا و رونمایی کتاب خواهیم داشت و به زودی برنامه‌های هفتگی خودرا شروع خواهیم کرد.

رهنما همچنین از پیش‌ّبینی برنامه‌هایی با حضور مروجان کتاب خبر داد و گفت: در تلاشیم، هفتگی و منظم برای کودکان، نوجوانان و بزرگسال برنامه‌هایی با موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

به گزارش ایبنا؛ شعبه اول کتابفروشی «مان» در مجتمع معین‌مال با شعار «اینجا مان شماست» از پنج سال پیش فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها